Ik vind hem erg mooi op de fotoās. Ga er serieus naar kijken tzt. Maar eerst om de pols zien voordat ik echt een oordeel kan geven.
De indexen liggen iets verdiept in de wijzerplaat meen ik ergens gelezen te hebben.
Mooie vlindersluiting op de stalen band ook trouwens.
Bijna mijn woorden van een tijdje geleden: āuitgeklede Seamasterā was het zoān beetjeā¦
+1 dus.
Grt. Marco
Ik ga morgen eens langslopen bij de Rolex/Omega dealer Rabat in Tarragona Spanje. Ik ben benieuwd of die m heeft liggen.
Ik vind de verhoudingen niet mooiā¦
Te druk zoals hierboven ook aangegeven, mede dankzij de cijfers op de wijzerplaat waar ook gewoon net zo grote uurmarkeringen worden gebruikt. Of het ƩƩn of het ander Omega, kom nou.
Vind de uurwijzer te fors tov de minuten wijzer, kan daar nu niet niet meer Naar kijken
Nehh, hij is er niet op vooruit gegaan. Ik houd niet van die grote vlakken (Hansaplast)lume zonder kaderā¦
Jammer dat ze 'm gesatineerd hebben, als ik dat goed zie.
Ook jammer van de wijzers.
Ook de pogingen tot een cross-hair op de wijzerplaat zijn misplaatst omdat er veel te veel tekst omheen staat. Dat brengt 'm uit balans. Of je doet tekst, of een crosshair. Geen halfslachtige poging tot beide.
Kortom, ze hebben de railmaster verneukt. Geen lol aan dit ontwerp. Het ziet er met de geprinte plaat, de brushed oppervlakken en de simpele wijzers allemaal veel te karig uit om interessant te zijn, en is uit balans bovendien.
Wel mooi: Geborstelde kast, geborstelde wijzerplaat, stalen band is mooi (vzv ik kan zien)
Niet mooi: Lunette wel erg āvetā, ik vind de lugs wat kort waardoor hij wat propperigs (bijna tonneau) krijgt, wijzers ben ik niet kapot van
Al met al voor mij net niet. Als de de oude nou in een geborstelde variant hadden uitgebrachtā¦
Eh⦠Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Deze was echt 10x mooier
Voor dat geld hadden ze de indexen en logo wel mogen opleggen in plaats van printen. Wil je nu een high end merk worden of niet? En bij een Railmaster zie ik liever dauphine hands dan die van de speedyās (weet de naam ff niet). En stop eens met die fake patina onzin, valt in de categorie spijker broeken met gaten verkopenā¦zo weer genoeg geklaagd
Deze nieuwe Railmaster doet het jammer genoeg niet zo voor mij ā¦
Die heeft een uurwerk van oorsprong voor zakhorloges. Vorige jaar nog serieus overwogen de 49mm aan te schaffen. Gelukkig ben ik weer geland op aarde
Ik vind hem erg mooi, maar te klein voor mijn pols.
Van het trio vind ik dit wel de leukste. De faux patina vind ik te overdreven. Dat mag van mij wat subtieler of worden weggelaten.
De kast vind ik prachtig, maar de wijzerplaat mag in dit segment toch wel iets meer zijn dan dit. De wijzers vind ik ook niet zo in het geheel passen.
Zowel de oude als de nieuwe vind ik prachtig.
Die geborstelde plaat als faux patina beschrijven vind ik fout.
Bij de nieuwe mis ik de minutenpijl.
Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind de wijzers van het door jou getoonde model behoorlijk lelijk. Sowieso nooit een fan geweest van de wijzers van de ATās en POās. Deze wijzers, kast en kleuren bevallen mij goed. Leuk, mooi maar overpriced horloge. Daarnaast te klein voor mij.