Wat vinden we ervan?
Even voor de volledigheid, ik bezit 'm nog niet.
Ooit wellicht
Ja mooi,strakke kast ook ,maar door die dikke lunette lijkt de plaat wat klein?
Aantrekkelijk ‘tool-gehalte’ en geen PCLs, maar die geprinte plaat doet het niet voor mij. Heb het horloge overigens niet in het gezien.
Ik vindt hem mooi! Lekker rustige dial
Erg mooi vind ik!
Technisch hoogstand uurwerk (de antimagnetische eigenschappen passen echt bij de railmaster), geborstelde wijzerplaat, faux-patina done right… samen met de twisted lugs die er echt een omega van maken vind ik het echt een topper eigenlijk!
De wijzerplaat is misschien wat klein of nogal druk, maar dat zou ik eens om de pols moeten zien
Maar wanneer komt ie op de Omega website? Er was discussie of’t nu een schroefkroon wordt of niet. Iemand die meer weer?
Er staay trouwens een videoreview op w&w:
http://wornandwound.com/review/omega-seamaster-aqua-terra-railmaster-review/
Mooi en simpel, leuke interpretatie van de ‘heritage’ van Omega, zo op het eerste zicht zou ik 'm wel om de pols willen…
Zonder de neppatina zou het een topper zijn.
Deze (en z’n broertjes) is hier al eerder besproken.
Hmmmm. Nep patina vind ik niet geweldig. De cijfers naast (onder) de markers op 12-3-6-9 vind ik geloof ik ook niet helemaal geslaagd. Ik had ze liever ter hoogte van de markers gezien. Moet hem in het echt zien, maar afgaande op deze foto’s zeg ik toch nee. Op eerdere foto’s maakte hij meer indruk.
Rustige dial? Ik vind deze dial eigenlijk alles behalve rustig ,streepjes, lume, cijfers, crosshairs
Er lijkt iets geks aan de hand met de endlinks. Zit er een gekke knik in, bestaan ze uit twee delen of lopen ze niet ver genoeg door? Daarnaast vind ik dat faux patina niks, zeker niet icm die grote spitse indexen.
Qua uurwerk is het natuurlijk een topper maar doe mij voor dat geld maar een Aqua Terra.
Ook ik ben allergisch voor die fake-patina. Ben beslist Omega fan maar daar mogen ze van mij per direct mee stoppen.
In een woord Geweldig.
Ook in 39.5 en in 42 mm was ie volgens mij
Yep,las ik ook.
Dan graag in 42mm in antraciet zonder patinee als het effe kan.
Nehhh
Bij omega zijn ze ook los gegaan met de soya saus:fried_shrimp:
Ik vind het niks. Faux patina en de plaat in het algemeen. Het is gewoon een gedowngrade Seamaster in mijn ogen waar toch de hoofdprijs voor wordt gevraagd.