Dit kan ik best mooi vinden idd
Echt een schitterende vintage inspired diver net zoals de Tudor Black Bay. Denk dat deze nieuwe Omega Seamaster 300 wel een succes gaat worden
De gewone stalen variant op lederen band is mooi…en nog enigzins betaalbaar.
Haha ja, ik ben het met je eens hoor, maar leg dat maar eens uit aan een collega of oom of zo.
Ik zou hem altijd op staal kopen. Lederen band OEM of van een andere partij is altijd goedkoper en makkelijker om achteraf te krijgen dan de OEM stalen band.
Alleen jammer dat die ss band zo lelijk is.
Ik werd onderaan dat artikel eigenlijk ook wel getriggerd door deze. Iets te zwart naar mijn smaak, maar verder echt supertof.
Mooie SM ,ben zelf alleen niet zo van brons .
Vind hem zeer geslaagd. Benieuwd naar dat speciale brons versie in het echt.
De keuze voor dit lettertype met een hogere contrast (groter verschil in dikkere en dunnere delen) is toch wel merkwaardig. De sandwich plaat zorgt voor nog meer schaduw, nóg hoger contrast, met dichtgelopen cijfers tot gevolg. Daardoor ziet het er grafisch rommelig uit. Bij het lettertype op de oude platen speelde dat niet.
Hier kan je t, op de persfoto, al vrij goed zien:
Zeker de Golden Bronze is wat mij betreft echt een toevoeging! Wat een prachtige kleuren combinatie.
Kijk! Zo heurt het. Die rare uitstulping op half elf is weg, en je houdt vintage goodness met een skinny bezel over. Met die arrow wijzer… Hulde.
Ik zou de blauwe nooit kunnen kopen omdat ik de lume-kleur afgrijselijk vind bij blauw, maar zwart en brons zijn tof.
Oh. Laat ook maar. Railmaster for life, G.
Die zit op de SMPc en de PO, niet op de SM300.
Inderdaad @Fate_Amenable_To_Change ken je klassiekers
De Seamaster 300 heeft nooit een helium escape valve gehad. Alleen de Seamaster Professional 300m en de Planet Ocean.
De bronzen variant is dus niet volledig brons maar voor de helft goud 9kt. Vandaar ook de prijs van ruim 11k.
Wie is die vrouw en waarom zegt ze aan het eind dat ze me kan zien? She’s freaking me out.
Dus het is 9ct goud met brons erin of is het voor de helft 9ct goud?
9ct is namelijk 37.5% goud gehalte.
In het filmpje van Fratello hebben ze het over de helft goud en de helft brons. En nog zilver, en palladium… wordt een beetje gegoocheld met verhoudingen. Ik vermoed de helft 9k goud (dus totaal maar 19% goud) en de rest die andere 3.