Yup, en daar durven ze 11k voor te vragen
Hoop mooie verkoop praatjes voor de sales personen alleen is het echt een geringe hoeveelheid goud.
Yup, en daar durven ze 11k voor te vragen
Hoop mooie verkoop praatjes voor de sales personen alleen is het echt een geringe hoeveelheid goud.
Ja, maar je kan dit ook lezen dat de totale legering 37,5% goud bevat. Dat scheelt wel iets.
In dit soort gevallen ben ik toch wel weer tevreden met mijn bescheiden smaak. Ik vind goud niet te doen. Brons heel misschien, maar voor die prijs geen twijfel.
Haha die vrouw riep bij mij ook allemaal vragen op. Waarom probeert ze steeds iets te zeggen? O, ze weet het nummer van het caliber, heeft ze verstand van horloges? Is ze van Omega? Wat is haar rol in dit geheel? Uit welk land zal ze komen? En nadat ze nauwelijks aan het woord is geweest vraagt ze wel nog even om te liken en te subscriben, zou het dan zijn vrouw zijn?..
Tja… Vind ik de Omega duikers klassiekers? Tot de Bond films kraaide er geen haan naar.
Het is geen Doxa, Tuna, Sub, 50 Fathoms of EPSA Super Compressor, nietwaar? Meer een soort van also-ran die bekend werd door product placement. Misschien zijn ze het slachtoffer van hun eigen ruimte-marketing bij Omega, maar ik denk niet direct aan die mensen wanneer ik “duiker” en “klassieker” hoor.
Maar toch… Seamaster 300, de vorige, met skinny bezel en gewoon platte wijzerplaat vind ik mooier. Ik ben absoluut niet van sandwich dials.
Wat een houten video’s trouwens, zeg, die van Fratello. Gast, doe eens niet. Ik vind dat als je video’s gaat bouwen je hetzij meer aan je presentatie mag doen, en als je dan niks om uiterlijk geeft, ja dan mag je er wat meer karaktervolle presentatoren in gooien. Met betere stemmen, betere flow en interessantere gesprekken.
Hoezeer ik het ook lege marketing vind, dat doen de jongens van AVW toch beduidend beter hoor.
Zij is ooit gepresenteerd als soort van marcom dame, maar kan ook de vrouwelijke editor geweest zijn. Of misschien een contributor. Hoe dan ook eminent vergeetbaar.
Die dan ook nog de hele charme van een bronzen horloge teniet doet. Want ja, die kopen mensen juist omdat ze de keuze hebben tussen patina of nieuwstaat met wat poetsen.
Een Omega Ladies Club ? Wat niet woke en niet inclusief. Ik voel me hier zowat gediscrimineerd!
Is de bezel nog steeds van aluminium op de sm300? Mooi horloge, ik ben wel in voor die vintage look.
De Seamaster 300 MC had een keramische bezel, nu hebben ze er een aluminium bezel van gemaakt en de prijs verhoogd.
Zegt de man die een, ja, zucchini als avatar heeft?
Zo komdegij daar niet binnen, Henk. Da witte gij ook.
Gekke is dat op de US website de prijsverandering juist andersom is, oude was 6500$ en nieuwe is 6100$
ja, las ik ook al op Omegaforums.
Gauw ff naar de States een paar tegelijk kopen, als relatiegeschenk inklaren enne
De zwarte vind ik erg mooi. Zeer geslaagd.
Ja, prachtig hè.
Doe mij de blauwe maar