Nieuwe Omega Seamaster Planet Ocean

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van vind. De kast is wel erg hoekig, en die band veel te shiny voor een tool watch. Maar wel weer een iets fijnere diameter en een stuk dunner :thinking: En die prijs komt nu ook wel erg dicht bij een sub… Past er niet een sluiting van een speedy op die band trouwens? Lost al een hoop op.

Klinkt pijnlijk :thinking: :laughing:

Omega weet het tegenwoordig altijd zo te ontwerpen dat niet onderling te gebruiken is. Zie comfort clasp op de Nixon band.

Jep.

En dat is duidelijk te zien ook.
7.5K terwijl je voor 4.5 een frisse 39.5 kan kopen.

No brainer.

2 likes

Ik ben best een grote liefhebber van “scherpe lijnen” bij een horloge kast maar hier vind ik het minder geslaagd. Zeker in combinatie met die platte band met plc’s. De sluiting vind ik erg lelijk (en monsterlijk groot). De caseback vind ik normaal gesproken tamelijk onbelangrijk maar deze vind ik wel heel erg el cheapo uitzien (voor een horloge in deze prijsklasse). Ook de matte dial vind ik een achteruitgang tov de prachtige zirconia dial van de eerste edities.
Als ik mijn oude POLMLE naast de foto’s van de nieuwe zie, dan wint de oude met grote voorsprong.

6 likes

De oude wint het voor mij zeker. Ik vind de nieuwe te bombastisch met een ineengepropte dial en een te grote bezel. Terwijl ik de oude klasse vind uitstralen :ok_hand:

2 likes

Zou een van deze twee heren stiekem ook de nieuwe James Bond zijn?

4 likes

Shining in de boutique

.

7 likes

De zwarte is wel gaaf zo.

2 likes

Blauwe bezel en dan op rubber is ook tof :wink:

2 likes

Ik vind de blauwe bezel ook erg mooi, maar wel op rubber…
De zwarte tijdlozer maar vindt de cijfers niet zo…beetje undercover

5 likes

Deze mag het worden

3 likes

dank je papa :joy:

1 like

Dat zou ook mijn keuze zijn :ok_hand:t2:

1 like

Waarom is de rode duurder?

Scheerbeurt van de influencer

1 like