Als blauw niet je kleur is heb je bij Omega ook wel dikke pech.
Blauw is ook best een tijdje hip geweest. In 2020 ofzo.
Als blauw niet je kleur is heb je bij Omega ook wel dikke pech.
Blauw is ook best een tijdje hip geweest. In 2020 ofzo.
Als ik dit zo zie was het beter misschien geweest als ze er wat meer tijd en zin in hadden gestoken…
Ik vind de aquaterra in het blauw wel erg vet eigenlijk
De rest lijkt een rare blauwe filter overheen te hangen.
Achterkant mooier dan de voorkant
Even wennen deze collectie… de Ploprof is misschien wel nog gaaf, maar dat is een Ploprof natuurlijk altijd
De meeste doen me wel een beetje denken aan in de was uitgelopen spijkerstof
Oei Oei, Omega toch
Omega’s antwoord op Tiffany bleu
even dik als het broertje met de doorzichtige caseback…
Beetje jammer, ik dacht dat door een gesloten caseback te gebruiken, ze het mogelijk iets compacter konden maken in de dikte.
Ook €400 duurder dan de ‘oude’ blauwe seamaster. Is blauwe luminova zoveel duurder dan?
Ik vind ze eigenlijk wel gaaf. Die Planet Ocean ziet er ook wel tof uit. Zou een heerlijk zomerhorloge zijn. Helaas wel wat aan de prijs natuurlijk, maar dat viel ook wel te verwachten.
Wat een waanzinnige aankondiging! De Ploprof hebben ze uitgevoerd in het model van de jaren 70, had verwacht dat ze de nieuwe Ploprof ook in titanium zouden uitbrengen maar er gingen al geruchten dat het te kostbaar was maar de diameter is ook iets kleiner als als de titanium variant.
Omega SMP 300 ziet er ook lekker fris uit.
Wat ik ook een heel gaaf detail vind als je met je zaklamp op de wijzerplaat schijnt van de Ultra deep dan komen er 3 troggen naar boven en de meest rechter geeft aan het duikrecord van Omega Ultradeep, zeer gaaf!
Al met al ben ik heel benieuwd naar de kleurencombinatie irl. Horloges zijn leverbaar vanaf het einde van het jaar volgens mij?
Weet eigenlijk niet of ik de nieuwe Ploprof nou mooier vind als de mijne🤔
Ligt het aan mij of ziet ie eruit zoals alle andere eerdere Seamasters, alleen dan met een geprint in plaats van opgelegd logo’tje?
De Tokyo vond ik tof, maar deze sla ik even over.
Ik vermoedt dat het hier gaat om troggen i.p.v. eilandjes…
Maar wel erg leuk detail inderdaad
Heb het aangepast. Thnx!
Summer Blue en dan leverbaar vanaf de winter… het kan maar beetje vreemd is het wel.
Maakt mij niet uit waar ze mee komen zolang de golfjes nog maar op de wijzerplaat staan. Wil nog wel het gevoel hebben met een Omega dat ik een beetje zeeziek word. Dus alleen de summer blue editie MET de golfjes is oke. En ja, kwestie van smaak die ploprof Omega’s vind ik 3x niets.
"The New 75th Anniversary Omega Seamaster " een iconisch model van Omega…en dan kom je met dit…
Ik vind deze toch mooier, zou deze verkiezen boven de nieuwe!!