Beetje jammer dat je het voor de zoveelste keer aanhaalt dat jij een Ploprof niks vind, dat mag, maar om het zovaak te herhalen vind ik een beetje sneu gedrag van een oude man…
Ik geniet nog ELKE dag van mijn Ploprof en dat zal ik ook de eerste tijd blijven doen aangezien misschien in de toekomst mijn smaak kan veranderen maar dat is momenteel nog lang niet het geval! Dit unieke design heeft geen enkele Rolex/Breitling/Tudor enz…dus blijf maar mooi bij jou 100+ horloges en laat de Ploprof alleen voor liefhebbers liggen en trap dat horloge niet de grond in want dat is wat je probeerd te doen!
Volgens mij de eerste keer dat deze sneue oude man dit aanhaalt. Maar ja, leeftijd he misschien beetje seniel. Laat even zien waar ik dat zo vaak aangehaalt heb of is het “foutje bedankt”
Haha hij is heel mooi! Alleen helaas iets minder tijdloos dan jouw zwarte vind ik (en dat is goed want mijn horlogepot is toch leeg ). Goed nieuws trouwens, hij is ook net wat kleiner en dunner geworden:
The new Seamaster PloProf 1200 in O-megasteel is slightly more compact (45mm × 55mm × 15.5mm) and will fit smaller wrists as well.
Zag wel een leuk detail voorbij komen in de video van Adrian Barker dat de kleur van de Seamaster wijzerplaten per model donkerder wordt naarmate de waterresistance toeneemt, om het effect van de diepere oceaan te simuleren.
De ‘Ultra Deep’ met 6.000m is het donkerste en de Aqua Terra met 100m het lichtst.
Omega heeft een setje coole horloges uitgebracht voor de 75 jarige verjaardag van de Seamaster. Maar die lume grap van Omega was here vind ik minder.
Die piswedstrijd heb ik altijd wat zielig gevonden. In realiteit moet je al met een kaarsje zoeken naar professionele duikers die de 550 meter willen benaderen na jarenlang trainen en met het gebruik van speciale gassen, terwijl Jan met de pet zich gelukkig mag prijzen dat hij nooit onder de 40 meter gaat komen.
Ik meen me te herinneren dat de diepste scuba duik ooit, ook weer na tien jaar trainen, zo rond de 330 meter was.