Ach, ik denk dat het ook een minderheid is bij de speedmaster-eigenaars die effectief naar de maan is gegaan.
Klopt; maar daar heb je bij het dragen van een speedmaster geen last van. Zoân ultra-deep duiker is meestal een ondraagbaar dik monster
Is de prijsverhoging ook aangekondigd?
Het is historisch wel correct van grootte, alleen toont de wijzer minder groot omdat die niet volledig wit is. Op een duikhorloge is ook enkel de minutenwijzer van belang, uren kijk je niet naar. Vandaar dat de minutenwijzer wat oversized is
Dat geloof ik, en er zal ongetwijfeld een gedachte achter zitten. Ik vind het alleen niet mooi, oogt uit proportie. Ook tov de vorige stalen versie en de huidige titanium variant.
Dit is dus precies het punt waarbij horlogemerken de al overschreden grens van rationaliteit nog meer passeren, net als antimagnetisme tot 15.000 gauss ofzo. Alsof iemand persĂ© zân Omega om de pols wil blijven houden tijdens een MRI-scan.
Dat is natuurlijk hetzelfde voor autoâs die 300km/u+ rijden en dergelijke. Je hebt er in de dagelijkse praktijk niets aan, maar het is wel leuk dat die het kan.
Dat zeker. Mijn horloge is bijvoorbeeld ook 300m WR maar zal het nooit als zodanig gebruiken.
Wat mijn dan zo verbaast is dat sommige horloge reviewers op Youtube in vergelijkingen echt stellen dat horloge X beter is dan horloge Y want kan 3 kilometer dieper ofzo.
Hecht net zoveel waarde aan hun meningen als wat er uit Trumpâs mond komt.
Nog in bezit dus. Nice.
Hoe oud is die?
Beide prachtig
Ik vind het een hoop geld voor iets wat er zo goedkoop uitziet.
Valt reuze mee vond ik
Zal afhankelijk van je polsmaat nog best een draagbaar resultaat kunnen geven, maar een hogere waterdichtheid resulteert altijd in een dikker horloge, en een pluspunt qua draagcomfort is dat nooit.
Heb zelf een Christopher Ward C60 Elite met een WR van 1000m. Maar daardoor wel een dikte van 16 mm. Is door het relatief lage gewicht (want Titanium) nog best draagbaar, maar hij had van mij best een paar mm dunner mogen zijn
16,5cm
Lug2lug kan prima!
Dikte tja das een ander verhaal maar dit koop je dan ook biet voor elke dag. Maar gewoon en zo nu en dan keihard te rocken aan het stand of zwembad voor de fun
Had de PO maar een plaat zonder datum zoals deze dan had ik al lang een Omega diver gehad.
Nee dat klopt, ik heb ook een aantal horloges die een tikkeltje te log zijn voor alle dag. Maar ik heb ze gekocht omdat ik ze mooi vind, niet omdat ze zo lekker dik zijn. Met een paar mm minder had ik ze ook gekocht
Ik heb hem in ieder geval in Antwerpen een keer zien liggen. Volgens mij lag er maandag ook één in de vitrine bij Schaap Citroen in Utrecht.
Gebruik de zoekfunctie maarâŠ
Weet niet of de vraag voor mij was bedoeld maar ik beantwoordt hem even.
Een Ploprof in titanium is idd om in jou termen te spreken " lekker ". Het draagcomfort is fantastisch en het uiterlijk is zeer uniek te noemen. Elke dag als ik naar mijn pols kijk krijg ik een lach van oor tot oor. I LOVE ITđ„°
De nieuwe variant is ook heel gaaf maar weet niet of ik hem mooier vind als de titanium variant, zou hem eerst irl moeten bekijken dan pas kan ik een oordeel geven. Het feit is wel dat titanium mooier en beter materiaal is als staal maar dan praat ik niet over grade 2 maar over grade 5 veel harder en krasbestendige. Hoop dat je wat kunt met deze info