Nieuwe Omega Speedmaster met 321 uurwerk!

Hallo allemaal,

Ik kwam dit zojuist tegen op het internet. De Speedmaster is terug met 321 uurwerk. Erg geslaagd mijns inziens. Wel erg aan de prijs. Iets in de richting van 13k.

Nieuwe Omega Speedmaster met 321 uurwerk

• Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

MvG Ralph

8 likes

zonde van de ceramic bezel en de faux patina, deal breaker voor mij ( buiten de prijs om )

8 likes

Prachtig, hier meer info: https://www.fratellowatches.com/breaking-news-the-new-steel-speedmaster-with-caliber-321-ed-white/

4 likes

Geslaagd. Maar veel te duur.

7 likes

Faux patina lijkt gelukkig wel stukken subtieler dan bij de trilogy Omega’s. Ik vind het in deze kleur zo opzich wel prima. Mooie stepped dial ook :ok_hand: Zouden die ook los te bestellen zijn bij Omega? :innocent:

2 likes

Prachtig man! Ik wil deze wel!:heart_eyes:

1 like

Diameter is ook wat kleiner dan de normale speedy. Erg geslaagd. :+1:t3:

klopt maar ik had het liefste gewoon lekkere witte lume gezien.

1 like

snel naar de grijze “dealer” en dan 16K aftikken :grin:

6 likes

Niet echt, alleen de crown guards/ zijkant van de kast is iets slanker. Bezel is precies even groot. Lug to lug wss ook even lang zo niet langer.

+1

1 like

Och man die prijs …. bummrrrr
maar moooi :heart_eyes:

Veel te duur. Maar wel voor het eerst een Speedmaster die ik ook direct mooi vind.
En niet mooi vanwege de historie, maar oprecht mooi. Band is eenvoudiger en mooier in mijn optiek.

3 likes

Normale speedy is toch 42mm en deze is 39,7mm.

Als je deze er af zou schuren was die ook 40

6 likes

Wat een prijs. Dan liever even doorsparen en A lange saxonia… All the way… Zijn qua horloges wel appels met peren vergelijken maar toch…

Wel mooi en 39 mm is een mooie maat

1 like

Tja, geen fan van die platte lugs en band; doe mij maar een met de gedraaide lugs. :sunglasses:

1 like

Kast vind ik mooi. Maar wat een geld.:confused:

Is dit uurwerk (Caliber 321) een exacte kopie van het origineel?

Mooi, maar wat een geld voor een stalen horloge met een niet bijzonder verfijnd uurwerk.

1 like