Nieuwe Omega Speedmaster Velcro strap in samenwerking met NASA

Omega heeft zojuist een nieuwe Velcro band in samenwerking met NASA uitgebracht voor de Speedmaster! Ziet er toch wel erg gaaf uit!

Prijs 190 euro. Wat vinden jullie ervan?

• Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

2 likes

Op de Alaska project vind ik hem heel tof, zomaar los op any Speedmaster niet geweldig.

Ook dat NASA logo vind ik wat over de top.

6 likes

Eens en aldus, “niet geslaagd” gekozen … beetje kermis en goedkope uitstraling met al die reclametoestanden. Ik vind 190 euro ook wel aardig aan de prijs, maar goed bij een OEM bandje van Omega kijk ik daar niet meer van op. :wink:

3 likes

Vind 190 euro wel aan de prijs voor een band die ik niet zo gauw zou dragen. Heb de Velcro band die bij mijn Speedmaster zat ook nog nooit gedragen…

1 like

Als je 20 cm+ polsen hebt, OK. Maar ik ben gehandicapt hier met 17,5. Veroordeeld tot stalen banden die tot de laatste verwijderbare schakel gestript zijn, en Molequin “short” in leer. :wink:

Die hele Moonwatch-hype is leuk hoor, maar vooral een verdienmodel. Het is een voor de autosport ontwikkeld horloge, en dat blijft voor mij de basis.

1 like

Ik verzin liever mijn eigen labels voor een fractie van de prijs die op maat gemaakt worden;

14 likes

Ik vind het een beetje teveel van het goede.

Hou het wel bij de mijne :man_dancing:t3:

5 likes

“forever young” … :joy:

1 like

Heel eerlijk… dit ziet er toch niet uit?

Zo’n gek half stukje en daar moet je de band dan doorheen lussen. Vervolgens heb je een dun stukje dat vervolgens overloopt in een dubbelgevouwen dik, lomp stuk velcro. :nauseated_face:

Er is nog 1 strap maar die deel ik niet hier.

1 like

De prijs is pijnlijk maar ik zou dit nog wel op m’n Explorer zetten.

Of wacht, die is niet space certified zeker?

O, er is ook een Rolex op de maan geweest hoor. Omega laat niet het achterste van z’n tong zien. :sunglasses: En Rolex loopt er niet zo mee te koop. :roll_eyes:

1 like

In samenwerking? Of bedoel je licentie betaald voor logo :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ach er wordt zoveel om gedaan van glasscherven en zo. Heb nog niet vaak een horloge zo hard tegen iets geslagen dat het in scherven uiteen barstte.

Maar goed, ik vind de straps best leuk, alleen stevig aan de prijs. Vooral als het eens voor de lol om de pols zou moeten :sweat_smile:

Deze toch?

1 like

Geen gezicht, sorry…

1 like

Heb reeds een paar maand deze band en vraag me af indien de Velcro versleten is of deze hersteld kan worden.

Draag dit graag

Gewoon bij de Aldi een setje Velcro kopen en erop naaien of bij de plaatselijke oranje of gouden schaar laten doen.

2 likes

Past goed bij je nerdshirt

Nu is het mij pas duidelijk dat dit horloge te maken heeft met de maanmissies :exploding_head: (sarcasme much)

2 likes