Nieuwe Orient Mako 3

Kwam vandaag de Orient Mako 3 tegen en vind hem wel geslaagd :heart_eyes:
Veel is echter nog niet te vinden, behalve zijn 43 mm :astonished: Of hij nu Mako of Ray gaat heten lijkt zelfs nog niet bekend :thinking:

Hier 2 pläatjes.

Wat vinden jullie ervan :interrobang:

8 likes

Te groot.

Is het Mako of MakRo?

4 likes

Haha, ik schoot hardop in de lach. Hulde aan de titelveranderaar. Ik verdenk @Batossai ervan.

2 likes

Goeie tip.
.
Hier vind je alles bij de grootste Oriënt dealer.
.

1 like

Orient kennende waarschijnlijk ook weer met een rare lugbreedte…21 mm ?

Nope… :grimacing:

Heeft al een keer eerder iemand een topic over geopend, alleen wel met een ander horloge.:sweat_smile:

2 likes

Die dag/datum-weergave maakt meer kapot dan je lief is.

Het is een model naast mako en Ray, hij heet kano. :rofl:

1 like

Ik kwam ‘m ook op Pinterest tegen, van Orient USA. Maar die noemen ‘m weer anders: https://pin.it/krwem5c5z2zhxy

En in dit topic zie ik alweer een andere dan in het andere mako3 topic :thinking: Heeft iemand toevallig al een goed shot van de zijkant gezien waar je goed kan zien of de zijkanten gepolijst zijn?

Toch nog wat meer info gevonden, staat hier weer in het rijtje van de Ray 3 :upside_down_face:
Blijkt zelfs 44mm, dat is wel stevig.

N.B. Thanks voor het aanpassen van “Makro” (K… autocorrect :joy:)

@cage Dat is toch weer een andere :interrobang: Zeker andere en mooiere wijzers :+1:

1 like

Zijn twee versies, 42mm en een 44mm
Die met de pijl uurwijzer zijn 42 en de swordhands zijn 44

4 likes

Die rode… :kissing_heart:

En bedankt: impulsaankoop.

2 likes

Die met rode bezel is well nice, alleen jammer van het formaat

1 like

Ik ben toevallig sinds gisteren van plan om de zwarte van 42mm te kopen. Toen ik begin dit jaar mijn Orient Ray II kocht twijfelde ik al heel erg tussen een blauwe en zwarte wijzerplaat. Uiteindelijk ben ik voor een blauwe gegaan dus nu is het tijd voor een zwarte ‘opvolger’. Prachtige horloges zijn het…

1 like

Hier een filmpje

3 likes


Water-resistant to 200m and featuring a 44mm wide by 12mm thick steel case topped by a mineral crystal

1 like

Zien er toch wel lekker strak uit :star_struck:

1 like

die met die rode beezel is zeker nice, maar helaas wat te groot.