Wat vinden we van de nieuwe Oris Sixty Five, 60th Anniversary Edition.
Ik vind hem erg gaaf, vooral ook mooi dat deze uitvoering geen datum heeft
Hier nog meer leesvoer
Wat vinden we van de nieuwe Oris Sixty Five, 60th Anniversary Edition.
Ik vind hem erg gaaf, vooral ook mooi dat deze uitvoering geen datum heeft
Hier nog meer leesvoer
Eens!
Prachtig! Komt op de wishlist
Ziet er goed uit!
Mooi, maar wat een geld voor een sellita.
Best cool en een lekker dunne kast. Ben alleen wat minder fan van die rivets op de band.
Dit is niet mijn smaak, de getallen op de wijzerplaat zelf vind ik niet mooi. Had al anders kunnen zijn met een ander lettertype.
Ach ja, je kan gelukkig niet alles mooi vinden… anders had mijn bankrekening er heel anders bij gestaan😄
Ik vind m gaaf!
Ik vind hem prachtig. Wel niet zo verschillend van de 2015 versie.
Alu bezel was mooi geweest. Maar verder een prima ding.
Mooi, maar ik mis de datum wel.
En het Oris Manufacture 400 uurwerk had er in gemoeten vind ik.
Was dat niet die Topper Edition (limited 100 stuks)?
Sommige juweliers zijn iets te enthousiast met de nieuwe versie op de site zetten!
42mm en Topper editie?
Ik vermoed dat ze op een of andere manier oude info van de 2016 42mm editie van Topper jewelers hebben gebruikt. De foto is daar in ieder geval niet van, die is wel van de 2025 versie.
Het is toch een alu bezel insert?
Ik vind hem schitterend! De 65 uit 2015 was mijn allereerste echte zwitser en ik blijf er een zwak voor hebben. Alles is een tikje minder druk gemaakt: de tekst is wat beperkter, geen datum, smallere markers op de bezel, iets kortere uurmarkeringen. De bezel is niet meer pvd zwart, voor beide uitvoeringen is er iets te zeggen. Maar verder echt een prachtstuk!
Enige jammere is dat ze er geen 38mm van gemaakt hebben, maar zo is er altijd wel iets zeker?
Mooie low profile diver mét een paar arabic numerals (en hoe, cutout). Symmetrisch door geen datum. Bol AR saffier. En een minute track die niet af te lezen is, wat dan maar een second-track wordt. Ik vind 'm mooi!
Ik herinner me dat ze vrij snel in het blauwe deel terecht kwamen.
Net even gecheckt met de zoekfunctie en idd, het groene deel is ervan vergeven. Werden wel allemaal doorverkocht dus, maar je ziet ze hier maar verrekt weinig meer voorbijkomen…
Oeh, dat is een een mooie! Nou twijfel ik of het beschikbare budget toch niet naar de pilot pro moet…
Super
Afgelopen weken nog 2 wel. Ik heb de “ex” nog.