Die linker zou ik wel willen hebben
Ik vind 'm geslaagd. Geen poespas, erg clean.
Haha kan ik me voorstellen. Ik ook wel. Er is ook nog ergens een filmpje van. Ik had dit filmpje zo vaak bekeken toen ik zelf op jacht was naar de crazy numerals toentertijd.
Ik ben het filmpje aan het zoeken. Mocht ik hem vinden, dan zal ik hem hier even posten.
Niet mijn ding .
Ook altijd erg mooi gevonden. Laatste tijd zie je deze eigenlijk niet meer op het forum. Mooi dat hier de datum zwart is. Bij de Deauville is die ook zwart maar op een grijze plaat, gemiste kans.
Beetje jammer dat er geen 400 onder de motorkap zit. Voor de rest blijft het 1 van de leukere duikertjes
Aan de ene kant wel, aan de andere niet. Als er een 400 in zit, zal de prijs ook omhoog schieten. Voor mij wordt het dan weer onaantrekkelijk. 2450 voor een Oris vind ik al fors, maar dat komt denk ik omdat ik nog gewend ben dat je 5 jaar geleden nog een gloednieuwe Divers 65 kon kopen bij de AD’s voor rond de 1500-1750.
Was dichtbij de periode dat oris nog met name horloges met penankers maakte.
Zijn niet zo heel verzamelbaar / bewaard gebleven omdat Oris toen aan de onderkant van de markt zat.
Oeps!
Eerste indruk: heerlijk! Doet me denken aan de allereerste keer ik mijn eerste 65 op staal gekocht heb een 8 jaar geleden, nostalgie
De lume lijkt me iets donkerder dan de eerste versie, maar dat is zeker geen slechte verandering. De wijzerplaat is ook wat rustiger met de kortere uurmarkers. No date is een verademing, niet telkens weer die datum goed zetten. En ik had wat schrik dat ik de zwarte bezelrand ging missen, maar integendeel.
Bijna perfectie dus! 38mm ware nog meer mijn maat geweest, maar gigantisch is 40 nu ook niet. Ik kan blij
Wow, van harte. Numero uno op het forum. Ik denk dat ik ook overtuigd ben en ipv de oude versie deze te nemen!
Edit: waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?
Erg mooi en gefeliciteerd met deze primeur hier op HF!
Wow. Errug mooi. Van harte met de eerste op HF.
Dank! De primeur is altijd leuk
List betaald bij Oris zelf . Levering is wel supersnel vanuit Zwitserland en de band is mooi op maat, dus in dat opzicht toch waar voor mijn geld. Mijn andere 65 en mijn Chronoris zijn de deur uit, dus het kon er wel vanaf. Deze blijft alleszins, alleen al voor de afschrijving als ik hem zou verkopen
Als je wat minder impulsief als mij bent, kan je ongetwijfeld wel met tijd een korting regelen bij je AD of via een grijze dealer zal dat ook wel lukken.
mooie snelle actie! Ik ben iets minder impulsief en denk dat ik idd even wacht om de korting bij de AD of via de grijze markt te pakken. Ben wel redelijk zeker dat dit mijn 3e Oris gaat worden!
Moet wachten tot ik in Nederland ben, dus heb alle tijd. Doen ze er nog een leuke verpakking oid bij als je direct bij Oris besteld?
Gaaf man gefeliciteerd! Zou je eens een lume shotje willen maken?
Prachtig horloge
Heel veel draagplezier