Nieuwe Oris!

Kan die vreselijke man niet handelen dus naar 15 sec gestopt met kijken … persoonlijke mening; ik vind Oris mooie horloges maken … heb zelf een aquis en voor het geld wat je ervoor moet betalen echt een goed horloge! 7k is veel geld, maar vind alle instappers van iwc met hun basis sellita ook veel te hoog geprijsd

1 like

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk wij moeten ons diep maar dan ook heel diep schamen.

Ik wist trouwens niet dat dit Engels was, dat wil ik nog wel ter verdediging aanvoeren.

3 likes

Vast niet/wel … net zoals de meeste andere merken die in het 7k segment zitten te wroeten

Kom op, geef Kasper wat respect.

1 like

Jammer van die Vermouth. Verder alle begrip :joy:

1 like

:joy::joy::joy:

Is Dunglish schijnbaar. Kon jij ook niet weten. :joy:

1 like

Iemand die zo schreeuwt en begint met “Oris go f yourself” omdat hij geen business class ticket heeft gekregen om de launch bij te wonen kan ik niet serieus nemen. Mischien onterecht, maar desalnietemin.

3 likes

Nou ik zou daar ook boos om worden heur

:wink:

Dat van die IWC’s krijg op dit forum ook weinig liefde om die reden.

Ooit waren ze verstandig en stopte ze er een JLC kaliber in :+1:

2 likes

Die Archie gaat niet lang meer mee, als hij zo door gaat knapt er binnenkort iets van binnen. Gewoon dragen en kopen wat je mooi vind, vind je het niet mooi dan geen tijd en geld aan besteden. Scheelt misschien een hoop stress en gezeik :wink:

1 like