Met deze prijs zijn ze duurder dan klassiekers zoals de Speedmaster, komen ze in de buurt betreft prijs van de Sub en dan heb ik nog niks gezegd over andere bekende merken.
Oeh, Audi is ook maar voor mensen die geen Mercedes kunnen betalen. Als echte Oris fanboy moet ik je wel gelijk geven dat ik voor 7k budget verder zal kijken dan Oris. Dit heeft echter ook wel met de maatvoeringen te maken; hadden ze dit pakketje onder de 42mm gehouden, dan was het wat anders.
Als je geen stalen Rolex koopt, houd je altijd maar een fractie van de adviesprijs over. Ook Breitlings, Omegas en zeker Zeniths schrijven gewoon hard af t.o.v. list, toegegeven misschien wat minder hard dan de Oris.
Ja dat probeerde ik duidelijk te maken. Wanneer Oris die arena betreedt moet Oris wel goed zijn huiswerk hebben gedaan. En dat laatste lijkt mij gezien een aantal eerder genoemde punten niet het gevalā¦
Oris is een mooi merk met, in de regel, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar 7k voor deze Squelette?
Ik niet i.i.g. Daar zou ik echt wat anders voor kopen.
Ben ook heel tevreden met deze:
Phhfffffd. Wat is dat een gedrocht zeg
Smaken verschillen.
Thank god for that
Archie took in next level. Message to the CEO of Oris
Gaat compleet uit zān kokosnoot
Loopt die man vrij rond?
Het is een sketch wat hij doet, geacteerd dus.
Hij verdient er een heel leuk zakcentje mee, want hij ādonāt do shit for freeā.
Wie is nu de gek?
Ja dat wel maar gelukkig op een eiland voor ex criminelen.
Met soms een uitstapje naar een land waar dames ( en ook heren ) hele vieze dingen moeten doen om een warme hap binnen te krijgen.
Ik vind 't een waanzinnig horloge.
Titanium = duurder
Inhouse 10 days = waanzinnig
Skeleton = prachtig uitgevoerd
Dit alles bij elkaar?
Ja ik willem.
Voor 7k? Nee, daar is hij voor mij te groot voor. (te grote gok icm afschrijving)
Bandaanzet vind ik ook wat grof.
Lol. Wat een vent is dat zeg.
Echt You-tube is dolle pret ontdek ik hier.
Ik vind veel wel gemiep.
Veel genoemde dingen zijn smaak, meningen en dus niet het afzeiken waard.
Al dat gedoe over de prijs snap ik ook niet, snap ik nooit eigenlijk .
Vrijwel elk horloge is te duur voor het product en toch leggen we het neer. Omdat we er blij van worden en dat en alleen dat maakt t het ook echt waard .
Dus als deze Oris je blij maakt en je kan de centjes missen is hij geen euro te duur.
In het filmpje wat ik deelde word daar door de betreffende man getwijfeld of dit echt zo is.
Ik kan hem moeilijk serieus nemen.
Er zou alleen staan designed inhouse by Oris. Niet dat het er ook gemaakt zou zijn
Pas maar opā¦voor het gebruik van deze term kreeg ik laatst een waarschuwing van de Grote Baas
Verschil tussen deze Tissot en die Oris is dat die jij hebt veel beter geprijsd is.
Natuurlijk zal die Oris betreft degelijkheid een prima uurwerk hebben, is die gemaakt van Titanium en zal denk ik de afwerking stukken beter zijn. Alleen de vraag blijft of die Oris het geld waard is.
Jullie pesten hem wel maar ik heb diep respect voor zijn moed. Een vlog in het Engels, ik doe het ām niet na.
#respect #jesuisChillekasper
Dat is nondeju een lekker nummer voor op de zondagmiddag. In je joggingbroek op de bank, moeder de vrouw tegen je aan en een glaasje vermouth in de hand.
On topic: Oris is cool. Heel cool.