Met dank aan @Sandy voor de link.
Wat denkt HF, komt deze?
In titanium en platina in beginsel.
Ik zal schaap alvast even bellen of ze er een kunnen vasthouden voor me…
En hoe lang ga je hem zelf vasthouden?
Zou wel lekker zijn. Opvolger van de 5711. Echter slaat het dan wel als een lul op een drumstel dat Patek het model gediscontinued heeft met de reden een stalen niet gecompliceerde sport model niet als parade paard van de collectie te willen hebben. Dit zou dan gewoon de 5711 vervangen.
Edit: horloge is niet in staal. Dan zou het wel begrijpelijk zijn van Patek. Want anderzijds is het natuurlijk oliedom om je meest gewilde en iconische model permanent uit de collectie te halen…
Tot de deur van de dealer denk ik.
Hij wordt niet staal hè
Ah, als ik ergens een gigantische premium op kan pakken zou ik het ook niet laten hoor.
#TeamSkereNiffo.
Check. Heb een edit toegevoegd.
Prachtige horloges! Helaas voor mij te onbereikbaar.
Ik ga er vast eentje reserveren
Doe mij er maar 5… maar eerst even topic openen, “Welke premium kan ik pakken als ik er geen klik mee heb”
Nieuwe Patek Phillipe 6711 in aantocht?
In dat geval gaan we zeker ook nog een “limited” edition van de 6711 krijgen van Tiffany&Co.
Staal is voor pisbakken
Je weet trouwens wel dat Patek je sneller op de shitlist zet als dat je een horloge van hen kan kopen hè? De dealer weet ongetwijfeld al van je Tiffany-dealtje en dus sta je al op de “Je mag niet eens op de lijst als je het heel lief vraagt”-lijst. Heel misschien voor een incourant tweedehandsje.
Een maatje groter zou wel in de geest van deze tijd zijn. Geldt ook voor het uurwerk.
Onderstaand het vergelijk met de in 2019 geĂŻntroduceerde Audemars Piguet Royal Oak 15500.
Bron: YouTube
Dan mag Lasteraar voor een tweede hands een tiff premium aftikken
Het feit dat mensen de stalen Nautilus als het meest iconische model zien, zou zomaar dé reden kunnen zijn om het model uit de schappen te halen.
Patek is Calatrava. Patek is gecompliceerd. Patek is edelmetaal.
Zoiets banaals als een stalen sporthorloges is leuk voor erbij maar zou nooit de boventoon mogen voeren.
Een Nautilus zou een mooie toevoeging op je collectie zijn als je al een Perpetual en een Calatrava hebt.
Nu kopen mensen een Perpetual en een Calatrava om een Nautilus te kunnen bemachtigen.
Ik kan mij voorstellen dat ze daar mee stoeien in het HQ en snap dan ook de keuze om dan maar het hele model te killen.
hahahaaha. hahahaahaha. hahahahahah.
Ik lig echt dubbel.
Beetje hetzelfde dus als bij Rolex… denk je aan Rolex dan denk je aan een stalen Subje.
Ik denk dat hij komt. Gewoon nieuw model, nieuw uurwerk en ze gaan hem gewoon limiteren op aantallen, soort van perk voor trouwe klanten. En wie hem binnen een week te koop zet is uit, doet niet meer mee en mag geen nieuwe Patek meer kopen.