Nieuwe re-issue van de Breitling Top Time Chronograph

Nu sta je toch mooi met je mond vol tanden! :wink: Misschien de volgende keer even controleren of wat je zo stellig beweert ook echt waar is. :+1:

yeps Breitling gaat vol op de re-issue toer, that’s what sells. CVC moet als venture capitalist aka hedge fund nu de resultaten van Breitling laten groeien en het groeipotentieel voor een volgende mop

Afgelopen jaar heeft Georges Kern allerhande Breitling verzamelaars, incl Nederlanders laten invliegen met de volgens hen meest iconische modellen.

We zullen nog veel meer van dit soort dingen gaan zien.

Wat me verbaasd is de prijsstelling, very friendly voor een merk dat er de laatste jaren op heeft gemikt met eigen uurwerken hogere prijzen te kunnen vragen.

1 like
  1. :wink:
1 like

Het is niet nodig…

Ik doelde op een nieuwe Breitling in stickers bij de AD. Niet tweedehands of vintage. Premiers en Navitimers met B01 uurwerk zitten op 7k plus.
Compare Apples with Apples.

Dat zei je niet, je zei vintage. Je zat ernaast. Je hebt ook snel je eerdere bericht gewijzigd, zie ik. Vind je het zo lastig om je ongelijk toe te geven dat je gewoon glashard blijft ontkennen dat je fout zat?

Je haalt nu echt het bloed onder m’n nagels vandaan Ralph. Stop s.v.p. met die pretentieuze oneliners.

Als je in een gat zit, is het beter om op te houden met graven.

1 like

Maar bedoelde wat anders. Kan met mijn botte kop ook wel bedenken dat B01 uurwerken tweedehands niet 7k kosten.

Wat loop je dan te roepen kerel? Je verpreidt misinformatie. Als je daarop gewezen wordt reageer je zuur. Niet netjes.

@Jurtz dit staat er nog gewoon hoor.

Kerel, je hebt je bericht snel aangepast. Het ene moment prijs je iemand de hemel in en het andere moment boor je diegene de grond in. Ik kan geen hoogte van je krijgen man.

Mooi horloge, maar zou hem zelf niet kopen

Nietus!

Wellus!

:smile:

1 like

Ik boor je niet de grond in toch?

Dat doe je wel. Als iemand in jouw topics negatief reageert klaag je over negativiteit en misgunnen, maar zelf geef je niet het goede voorbeeld. Het zou je sieren als je je eigen fout zou kunnen toegeven. We maken ze allemaal, fouten. Ook jij.

Jullie nemen dit forum echt veel te serieus :laughing:

Ga even naar buiten voor wat frisse lucht. Knap je echt van op. Wel 1,5 meter afstand houden he :+1:t2:

8 likes

Waar doe ik lelijk dan tegen je?

Dit valt wel mee toch?

Any how let’s talk about watches. Ik vind deze Breitling Top Time wel een geslaagde reissue. Echter zou ik hem zelf niet kopen omdat ik hem qua kleuren wel wat druk vind. Geen RLC horloge want geen zwarte duiker, dat eigenlijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

en dan 5K? Not for me.

1 like

Je hebt het over de echte Navitimer? Valjoux 72, eerste Beads of Rice? Yeeeheees please voor die prijs :sunglasses:.

Deze Top Time vind ik overigens wel geslaagd. Qua afmetingen denk ik dat 41mm wel ok-ish is, liever 39mm.

2 likes

Bijzonder ontwerp. Die plaat ziet er leuk uit. De kast ziet er alleen simpel uit, wel mooie pushers. Ik zeg: doen!

Alleen…

5000 euro is wel heel erg veel geld. Ik weet niet of ik op dit moment voldoende overtuigd ben om te beoordelen of dit horloge dat waard is…

1 like