Zet die link maar tussen IMG tags. Dan zie je wat ik bedoel waarschijnlijk.
Ik had (deze 2) erachter gezet.
Ik stuur je een PB met een test.
Test geslaagd. Geen lokale kopie van de foto bij embedden, linken or whateverā¦
Je verrader slaapt niet, gordijnen dicht!
In Suriname gaat alles een beetje relaxter dan hier, toch?
Even wat testen hoor! @Jur
Dit is zoān mooi horloge. Dat ik me heb ingeschreven.
Zou dit mogen van Halios???
Hi Coen,
A single use of a photo from Instagram costs CAD$25 - I accept Paypal, Visa or MC.
Of course I am kidding. I am very grateful that you guys are discussing the watches on your forum. If you ever need a higher res photo, donāt hesitate to get in touch {ā¦}
Thanks again for your interest!
Regards,
Jason
@Jur
Ik heb schriftelijk toestemming van Halios om hun fotoās te uploaden.
Kan je hier wat mee?
Oh, en Jason heeft gevoel voor humor.
ja maar zichtbaarheid met alleen tekst vindt ik veel minder interessant en mega ouderwets eruit zien dan met kleurrijke fotos erbij. Dan lees ik wel een NA op Hodinkee.
Betekent meteen dat ik voor nu geen moeite ga steken in nieuwe NAās met achtergrond etc, vindt het plaatsen van alleen lappen tekst om te eindigen met eigen fotos geen porum. Maar goed jammer en mischien ook een kans. De kans om eens minder actief te zijn, kans om minder verleidt te worden tot nieuwe uitgaven.
Als het zo door gaat mag je over een paar jaar ook niet meer merk discriminerend zijn, geen merken voorkeur meer aangeven. Alleen nog maar melden in je NA dat je "een leuk horloge heb gevonden, met een leuk design en bedankt voor het lezen van mijn NA PUNT. En even voor de duidelijkheid, dit is geen commentaar op de gekozen aangescherpte regels maar op de veroorzakers van buiten het forum
Ik ben het helemaal met je eens. Idealiter blijven we materiaal van derden mogen embedden. Misschien dat HF/Discourse dat nog beter kan maken door de mogelijkheid te geven te plaatjes te embedden met een kadertje erbij met een voorvertoninkje van de pagina waar de foto oorspronkelijk vandaan komt.
Overigens ben ik van mening dat je juist een NA hartstikke leuk kunt aankleden door het te doorspekken met eigen fotoās.
Maar nóg leuker wordt het inderdaad met ook andere fotoās en/of scans.
Fijn, nu kunnen we naar hartelust Haliosplaatjes plaatsen.
Voorkomt in elk geval wel, dat mensen zonder mijn toestemming vooraf, een hele serie fotoās van mijn uurwerk-werkzaamheden bij een verkoopadvertentie zetten.
Maar verder wordt 't wel een saaie boel zo. Die SIHH-post van mij, januari 2018 (met de zoekfunctie 3 seconden werk), zou nu een tonnen-claim bij Jur neerleggen vrees ik. Hoewel - de fotoās zijn door mij gemaakt. Maar de horloges zijn weer niet van mij (duh)⦠Gedoe.
Dit is een marketing strategie van mijn kant. Ik regel exclusieve toestemming voor een merk om op HF te worden geplaatst. Halios is nu de enige. 10% van de omzet stijging uit Nederland is mijn commissie.
Next up, Rolex.
En wat blijkt, er komt weer een lading stalen sport modellen aan.
Ik hoop dat dat over Belgiƫ gaat.
Je bent goed geĆÆnformeerdā¦
Ik ben absoluut goed geĆÆnformeerd. Verkrachters zitten doorgaans in voorlopige hechtenis (ja echt) en krijgen daarom voorrang bij het uitwerken en behandelen van strafzaken. Dus dat jij āstrafzakenā verwart met zaken tegen verkrachters is een beetje jammer. Zeker gezien in het licht van die opmerking van septentrio.
Ik heb je gemist in het ābetaalverzoekā topic jongeman.