Echtscheiding valt bij jou onder strafrecht ?
Hahaha.

Dåår ging het om, in combinatie met copyright op een⊠ach laat ook maar
Hm?
Een civiele vordering tot schadevergoeding ten gevolge van copyrightschending valt zeker niet onder strafrecht. Waar je echtscheidingsrecht vandaan haalt is mij een raadsel. Maar ook dat is geen strafrecht.
Dat geloof ik gelijk.
Maar wat heeft een strafrechter met civiel recht te maken, waar het volgens mij om draait hier?
Dit is zoân enorme bullshit van iemand die niet weet waarover hij praat, dat het zonde van mijn tijd is om hier meer over te zeggen.
Het huwelijk daarentegen is wel een straf.
Welterusten pasd 
Bijzonder hoe we van copyright naar echtscheiding gaan. 
In de geciteerde nieuwsberichten gaat het o.m. over zo een achterstand bij rechtbanken dat echtparen hierdoor niet kĂșnnen scheiden.
De achterstanden beperken zich dus niet tot strafrecht maar hebben ook betrekking op andere rechtsgebieden, maar dat wist je natuurlijk allang, erudiet als je bent.

Oeps!
Zo te zien is dit een âOMGâ stockfoto. Met een watermerk, oftewel niet voor betaald. Mag dat nu wel of⊠
Toon de dingen aan die je zegt.
We moeten dit niet te ingewikkeld gaan maken
Interpretatie vd wetgeving (binnen nederland) is nog onbekend;
Vooruitlopend op de wetgeving worden er nu maatregelen getroffen door de beheerders van het forum (terrecht);
Dus: geen uploads meer van fotoâs waar -zeer vermoedelijk- auteursrecht op van toepassing is.
Embedden mag -zeer waarschijnlijk- straks weer wel (waarbij embedden naar kopieen van originelen op de âofficiele sitesâ dan weer een schemergebied zal zijn)
We moeten het even afwachten. Ben benieuwd hoor.
Hee, weer een inhoudelijke reactie, mooi. We moeten natuurlijk niet vergeten dat het ernst is!
Dat is onjuist. De echtscheidingen worden hoogstens uitgesteld.
Het OM kan zaken seponeren. De rechter niet. En het OM heeft niets te maken met een civiele vordering zoals hier bedoeld, alleen als er aangifte wordt gedaan en het feit vervolgens wordt vervolgd. De aangever kan zich dan voegen als benadeelde partij. Maar dat scenario is in deze kwestie hoogst omslachtig.
Hij bedoelt het als afkorting voor âonder meerâ.