En waar kan ik dit ‘feit’ natrekken?
Tuurlijk joh.
Die 50K gaan jij en ik gedeeltelijk betalen via belastingafdracht. Het resterend deel wordt na bemiddeling van de GKB kwijtgescholden.
Ergo : hij gaat geen cent betalen.
Ik denk inderdaad dat een strafrechter zich niet zo druk gaat maken om een civiele vordering.
Het feit is dat de rechtbanken kampen met enorme achterstanden…
OMG, dit is niet echt
Oh maar ik kan en wil begrijpend lezen. Ik reageerde namelijk op de opmerking van septentrio dat zaken tegen verkrachters jaren blijven liggen. En dat is in Nederland niet zo, want bepaalde zaken krijgen voorrang. Zoals gedetineerden. En bijvoorbeeld TBS-verlengingen. Daar zat de afgelopen weken het gerechtshof me continu over op de nek, dus ik spreek uit ervaring.
Dank je, als ik zaken verdraai doe ik mijn best dat niet te lelijk te doen. Eindelijk iemand die het ziet.
Dat klopt overigens.
Echtscheiding valt bij jou onder strafrecht ?
Hahaha.
Dáár ging het om, in combinatie met copyright op een… ach laat ook maar
Hm?
Een civiele vordering tot schadevergoeding ten gevolge van copyrightschending valt zeker niet onder strafrecht. Waar je echtscheidingsrecht vandaan haalt is mij een raadsel. Maar ook dat is geen strafrecht.
Dat geloof ik gelijk.
Maar wat heeft een strafrechter met civiel recht te maken, waar het volgens mij om draait hier?
Dit is zo’n enorme bullshit van iemand die niet weet waarover hij praat, dat het zonde van mijn tijd is om hier meer over te zeggen.
Het huwelijk daarentegen is wel een straf.
Welterusten pasd
Bijzonder hoe we van copyright naar echtscheiding gaan.
In de geciteerde nieuwsberichten gaat het o.m. over zo een achterstand bij rechtbanken dat echtparen hierdoor niet kúnnen scheiden.
De achterstanden beperken zich dus niet tot strafrecht maar hebben ook betrekking op andere rechtsgebieden, maar dat wist je natuurlijk allang, erudiet als je bent.
Oeps!
Zo te zien is dit een ‘OMG’ stockfoto. Met een watermerk, oftewel niet voor betaald. Mag dat nu wel of…
Toon de dingen aan die je zegt.