Applied numerals, wijzerplaat met iets leuk, small second en een leuk uurwerk: top!
Maar waarom moeten ze de small seconds op die plek zetten?
Omdat dat een leuk dynamisch geheel vormt met deze stijl numerals en het een keer wat anders is dan al die saaie standaard meuk. maar ja, hier op het forum is men nou eenmaal erg conservatief over het algemeen…
Nee ja, je hebt helemaal gelijk. Trouwens, ik zie net wat dit moet kosten
Jammer dat ze uitverkocht zijn.
Dat ziet er inderdaad erg goed uit zo op bewegend beeld! Ik ben inmiddels ook overtuigd van de plaatsing van de secondes.
De eerste 200 genummerde wel. Volgende batch komt er vast zo aan. Het is geen gelimiteerd model.
Wow, gaaf ding zeg! Ik vind die Breguet-style Arabische getallen erg geslaagd…
De bestelling is vast al onderweg uit China
The power of marketing. Prak een horloge in elkaar met goedkope onderdelen, mooi verhaal / plaatjes erbij en verkopen maar.
Doe mij maar een echte vintage zoals die prachtige Movado van jou @septentrio hierboven.
Ik vind het gewoon een erg mooi horloge, zou ik hem kopen? Nee.
Hij is erg tof en weer eens wat anders. Mooie dimensies ook.
Ik zou hem ook niet snel kopen denk ik, maar kan hem zeker waarderen.
Daar doe je Baltic echt mee te kort.
Het merk timmert al enkele jaren heel gestaag aan de weg. Ik vind het heel knap wat ze doen.
Hij is mooi! Ik hou wel van Arabische cijfers en vind de onderbreking hiervan voor de kleine seconde erg speels… Ergo: tof ding! Quanto costa?
Een beschijving van het Hangzhou 5000A uurwerk is hier te lezen.
Ik heb een Aquascaphe GMT, en heb de gewone Aquascaphe in handen gehad. Dit zijn zeer zeker geen stock Ali kastjes. Het zijn samenhangende goed aanvoelende ontwerpen, en in mijn ogen concurreert mijn Aquascaphe bijna met een Oris 65, qua beleving.
Het is grappig dat je Movado er bij sleept, want die doen alleen nog maar plakmerken, inclusief MVMT, Boss en Hilfiger. Oh. En Ebel.
Baltic heeft gereageerd: 50m WR. Ik voorzie een zalmroze in de kist.
Eerlijk: mocht ik niet net een Pre-order van de nieuwe Gruppo Gamma Peacemaker afgerekend hebben ik zou ook enorm getwijfeld hebben aan de zalmroze…
Als ze in de toekomst terugkeren denk ik niet dat ik kan weerstaan
Binnenkort maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan bewonderen, of een stel goeie foto’s maar er zit potentie in.
Die zalmroze ziet er mooi uit.
Misschien moet ik maar eens wat ruimte in de collectie creëren.
Ik interesseer me alleen voor vintage. Waar de merknaam vandaag de dag voor wordt misbruikt klinkt niet zo goed, zie je helaas wel vaker
Dat is geen vraag, ze komen in de permanente collectie. Dus sla je slag binnenkort!
Oef. Die zalmroze variant is wel heel fraai zeg!
Ik heb nog geen ervaring met het merk maar vind het knap hoe ze met iedere release weer iets tofs weten te brengen, geen 13 in het dozijn gevalletjes. Ze zijn lekker bezig daar in Frankrijk.