Citizen heeft toch nog een andere Pro Master in 36,5? Volgens mij enkel alleen verkrijgbaar in blauw in zwart maar qua uiterlijk het zelfde. Enige verschil is dat het model waar dit topic over gaat de 2023 versie is, dat model wat ik bedoel de 2020 versie dacht ik
Dat is waar. Die diameter is een indicatie, maar het is beter omte passen (endat zeg ik terwijl ik maar drie van mijn horloges heb gepast)
Er is er wel een te krijgen van 34mm. Maar dat wordt denk ik te klein en te rommelig om de pols.
Gelijk heeft ze. Wanneer krijgt ze 'm? Benieuwd hoe deze er in het echt uitziet.
Dank je, vind ik ook.
PS
Is je Sub nou eindelijk verkocht?
“In de loop van de zomer” zegt de dealer te horen te hebben gekregen, foto’s volgen zodra ‘ie er is
Beiden in de aanbieding bij Bol momenteel, rond EUR 206,-
Dit is mijn 2e Citizen (eco drive) die ik zelf van een saffierglas heb voorzien. Ook gedaan met de Excalibur. Mee eens, hadden ze af fabriek moeten doen, want eigenlijk zijn het de kosten niet. Moet er eigenlijk ook een saffier bezel inlay komen.
Voor iedereen die vraagt ‘en 40mm dan?’ zeg ik: mogen wij ook één keer één horloge in een andere maat? Plies?
Elke andere moederfokkende duiker op aarde is al 40mm. Neem er gewoon daar eentje van.
Ik vind m leuk als vakantie beater 2023. En gelijk een zwarte wijzerplaat in de collectie
Kan er wel mee leven. Ik zie weer steeds vaker kleinere horloges voor mannen. Persoonlijk is 38-42 voor mij een mooie maat voor een duiker. Voor een dresswatch mag het van mij wel 36 zijn
Iemand hier die dit horloge in bezit heeft?