Alsof die niet al duur genoeg is ![]()
Stond er gisteren 1 op voor 10,700 euro,is toch verkocht op Chrono,zijn altijd mensen die het niet uitmaakt
@MarTime
Valt best mee tog. Chrono, degelijk kwaliteit, gangreserve ook goed. Stalen band en natuurlijk merk. Dan valt 6k wel mee imo
Heb alles geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt om voor list een Bumblebee te kunnen aanschaffen,maar de kans dat dat gaat lukken,is nihil helaas
![]()
Dus maar kijken wat het dan gaat worden,want ga niet boven list betalen,daar doe ik niet meer aan mee
![]()
Gewoon even geduld hebben… over een paar weken is de eerste run eraf en zal het me verbazen wanneer je hem niet kunt bestellen
De AD zou contact met mij opnemen als ze hem binnen hebben in ieder geval. Gewoon even geduld, dan zal je zien dat er veel mogelijk is.
en anders vraag ik mijn AD voor twee exemplaren tegelijk met korting
doe ik je een berichtje. ![]()
Zou mooi zijn
vooral die korting ![]()
Eindhoven werd er om gelachen toen ik er naar vroeg
Waarom?
Misschien ben je net als ik een meer vintage man.
Op de kleur na ben ik overigens enthousiast ![]()
Oh lekker. Waar komt die foto vandaan?
AI gevraagd om het stijlvol te maken.
Omdat ik de 6e was binnen een uur die er naar vroeg
Ahhh oke! Ik kreeg best een net mailtje terug, moet natuurlijk nog afwachten wat ze ermee doen.
Als ze er niks mee willen, ga ik shoppen bij de buren.
ook leuk!
Een nieuw hoofdstuk! Een piloten horloge!!!
Lijkt er wel op! Ben benieuwd!
Ik ken de medewerker goed dus wellicht dat ie daarom moest lachen. Bij de zaak waar ze rolex verkopen overigens nog nooit serieus genomen zeer triest.
Dat is jammer om te horen. Bij mijn AD werd en word ik altijd vriendelijk en respectvol geholpen. Misschien eens verder kijken?