Nieuwe release: Tudor BB Chrono (39mm!! 13.1mm dik!!)

Alsof die niet al duur genoeg is :crazy_face:

Stond er gisteren 1 op voor 10,700 euro,is toch verkocht op Chrono,zijn altijd mensen die het niet uitmaakt :blush:@MarTime

Valt best mee tog. Chrono, degelijk kwaliteit, gangreserve ook goed. Stalen band en natuurlijk merk. Dan valt 6k wel mee imo

1 like

Heb alles geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt om voor list een Bumblebee te kunnen aanschaffen,maar de kans dat dat gaat lukken,is nihil helaas :cold_sweat: :cold_sweat:

Dus maar kijken wat het dan gaat worden,want ga niet boven list betalen,daar doe ik niet meer aan mee :facepunch: :facepunch:

2 likes

Gewoon even geduld hebben… over een paar weken is de eerste run eraf en zal het me verbazen wanneer je hem niet kunt bestellen

4 likes

De AD zou contact met mij opnemen als ze hem binnen hebben in ieder geval. Gewoon even geduld, dan zal je zien dat er veel mogelijk is. :wink: en anders vraag ik mijn AD voor twee exemplaren tegelijk met korting :stuck_out_tongue_winking_eye: doe ik je een berichtje. :rofl:

1 like

Zou mooi zijn :blush: vooral die korting :innocent:

2 likes

Eindhoven werd er om gelachen toen ik er naar vroeg

1 like

Waarom?

1 like

Misschien ben je net als ik een meer vintage man.

Op de kleur na ben ik overigens enthousiast :smile:

Oh lekker. Waar komt die foto vandaan?

1 like

Koopje!

b2b :joy:

Ze zakken vast heel snel.

1 like

AI gevraagd om het stijlvol te maken.

1 like

Omdat ik de 6e was binnen een uur die er naar vroeg

1 like

Ahhh oke! Ik kreeg best een net mailtje terug, moet natuurlijk nog afwachten wat ze ermee doen.
Als ze er niks mee willen, ga ik shoppen bij de buren. :wink: ook leuk!

1 like

Tudor is iig lekker bezig!

8 likes

Een nieuw hoofdstuk! Een piloten horloge!!!

4 likes

Lijkt er wel op! Ben benieuwd!

1 like

Ik ken de medewerker goed dus wellicht dat ie daarom moest lachen. Bij de zaak waar ze rolex verkopen overigens nog nooit serieus genomen zeer triest.

1 like

Dat is jammer om te horen. Bij mijn AD werd en word ik altijd vriendelijk en respectvol geholpen. Misschien eens verder kijken?