Nieuwe release: Tudor Black Bay Chrono Turquoise en roze versie (toch niet) discontinued

Tudor heeft afgelopen dagen geteased met een nieuwe versie van de Black Bay Chrono in Turquoise kleur.

David Beckham met de nieuwe Black Bay Chrono om de pols.

Taiwanese Jay Chou met de nieuwe Black Bay Chrono om de pols.

De roze versie schijnt discontinued te zijn en staat ook niet meer op de site.

https://www.tudorwatch.com/nl/watches/black-bay-chrono

20 likes

Ah, nee toch? :astonished:

4 likes

Ja, turquoise vind ik wel een heel lekker kleurtje! :sunglasses:

1 like

Beide niet helemaal mijn ding maar wel een lekker fris kleurtje moet ik zeggen.

Cool, nog een tudor die niet verkrijgbaar is

2 likes

De marketing machine draait. Aandacht voor het merk creëren lukt Tudor zo goed. Vind persoonlijk deze nieuwe release niet mooi. Gelukkig is onderstaande wel über tof en verkrijgbaar

29 likes

Ik hoop nou al zo lang op een homeplate reissue MET cyclops op 6 uur, gewoon 1 op 1 met het origineel.

1 like

Ook niet voor mij persoonlijk, maar vind het wel een leuke speelse toevoeging. En nu maar wachten tot Youtube volstroomt met video’s over de Tiffany Tudor :sweat_smile:

1 like

Die Beckham lijkt zijn gezicht ook steeds meer te verbouwen, en dan een babyblauw horloge om. Beetje stijlvol oud worden is niet voor iedereen lijkt het.

5 likes

Lijkt wel een Ali-express ‘homage’…

5 likes

Mijn Pagani ziet er beter uit!!

Vanaf volgende week bij de AD in CH

Vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje, zo’n kleur plaat, “jubilee” band, screw down pushers… Mehh… Kan me totaal niet bekoren.

1 like

Doe mij ook maar deze

De roze vind ik ook wel leuk maar de turquoise totaal niet.

1 like

Dit kon niet uitblijven natuurlijk. Ziet er wel geinig uit, op zich. Kan me trouwens niet voorstellen dat dit horloge op deze manier lekker draagt bij die Taiwanese kerel.

En officieel aangekondigd…

Aan de ene kant wel voorspelbaar spelletje wat Tudor speelt. Model met de Daytona look ophypen d.m.v. Semi-coole moderne kleuren in beperkte oplage en verkrijgbaarheid te produceren en na een korte periode uit productie te halen om vraag te creëeren…

3 likes

Meh, die Tiffany hype is zó 2022…

6 likes

Dank voor het pre-typen van mijn post. Dit is wel heel erg achter de mode aan lopen…

3 likes

Gewoon alle kleuren sparen, net als bij de Moonswatch…:wink:

1 like

Denk dat de roze black bay chrono wel een van de meest moeilijk te verkrijgen Tudor modellen is/was…

1 like