Dat ze de chrono maar in 39 laken, dunner en kortere lugs. De huidige versies zijn veel te groot en bulky.
Het enige voordeel aan deze is de jubilee band die recht naar onder valt
Dat ze de chrono maar in 39 laken, dunner en kortere lugs. De huidige versies zijn veel te groot en bulky.
Het enige voordeel aan deze is de jubilee band die recht naar onder valt
Ik kan er nog steeds nix mee.
Tudor van de vroegere jaren geweldig, maar alles van na 2000…
Jazeker wel!
Hahaha…
Vind ze oprecht mooier nu
Nu wil ik er ook een! Nee, ik wil ze beiden. I wanna be like Sonny Crockett!!
De roze versie was zoooo’n succes dat ze er van armoede maar mee gestopt zijn .
De turquoise staat hetzelfde lot te wachten?
Of brengen ze die dingen uit om belastingtechnische redenen als aftrekpost?
Ik dacht meer aan zoiets
Vandaar dat ze op Chrono voor bijna meer dan het dubbele aangeboden worden. Als je er eentje voor een dumpprijs weet te vinden houd ik mij aanbevolen. Ik wacht jouw reactie rustig af.
Ik dacht eigenlijk dat het van de Miami FC shirts kwam thuis (roze) en het 3de shirt (blauw)
Dit maakt het wel gaver natuurlijk
Ik vind de Tudor Chrono persoonlijk te groot. Zeker voor een 41mm. Ik vind het horloge meer dragen als een 43mm. Terwijl dat bij genoeg merken precies andersom is.
Los van het model (kan dat eigenlijk wel?), wel leuke kleurtjes.
Sorry, maar daar ga ik niet naar uitkijken of zelfs een tweede blik op werpen. Snoepgoedkleurtjes
zeggen me niets (ad nauseam) en zelfs als bewuste investeringskans liet ik die nog liggen.
Maar ieder het zijne natuurlijk.
Dat je iets niet mooi vind kan ik begrijpen, maar het staat zo onnozel dat je dingen loopt te roepen die niet kloppen.
Bwana mungu wangu
Ik snap het. Het wordt allemaal wat teveel. Je vind het niks, toch zoek je dit topic op en vervolgens begin je allerlei zaken uit te slaan die kant noch wal raken.