Ik dacht dat U het lied van Elly en Rikkert wel kent. Geen dank.
Niet verkeerd die turquoize wijzerplaat.
Normaal lopen de Chinese releases achter de werkelijkheid aan, maar deze Sugess was er al eerder dan de Flamingo blue
En nog veel meer kleurtjes en dat voor 289 hele Euroos
Mooi maar voor mij te groot,en ik vind jubilee niks!
Hoop dat ze de Jubilee band ook uitbrengen voor de andere Black Bay chrono modellen. Een witte op Jubilee lijkt mij best lekker…
Wat is t toch jammer dat die Tudorzls zo’n verschrikkelijk vierkant in de uurwijzer hebben. Hadden ze dat niet, dan had ik waarschijnlijk met name Tufors…
Dat zeg ik: kant noch wal
Ik heb ook veel liever de blauwe of witte. Maar ik denk niet dat ik ooit een Tudor zal bezitten want ik krijg al jaren kotsneigingen van die uurwijzer. Echt jammer want verder heel mooi.
Het is denk en kwestie van smaak. Tudor heeft de Snowflake en Rolex de Mercedes wijzer. Ik vind het persoonlijk niet heel storend de Snowflake. Vind het juist typisch Tudor.
Echt alles aan die gast is nep
Moest even wennen, maar vind het wel een leuk horloge om te zien.
Zou hem niet kopen denk ik maar wel leuk om te zien.
Ook last van gehad.
Maar toen de BB58 925 uitkwam had ik m binnen een week om de pols, vooral door het materiaal van de kast en kleur van plaat en bezel.
De snowflake was geen dealbreaker en de lumen bleken ernstig goed.
Super afleesbaar door diezelfde snowflake.
Binnen een week gewend en het totale plaatje maakte meteen al alles goed.
Het leren bandje vond ik flut trouwens.
Heb m nu op een hele lekkere single pass NATO.
Lang verhaal kort, probeer het en het gaat heel erg meevallen.
Helemaal de 925, die gaat nooit meer weg.
Staat er eentje in het blauw, voor een treurig lage prijs ook nog…
Het is ook wel leuk. En idd typisch Tudor. Alleen helemaal niet handig op een chronograaf, waarbij die dikke snowflake al snel het zicht blokkeert voor je kleine sub-dials. Dat is ook de reden dat Rolex geen Mercedes hands gebruikt voor de Daytona.
De afleesbaarheid van de chrono’s is gelukkig erg goed. Snowflake wijzer verstoort dat zeker niet, weet ik uit ervaring
Ik hou niet zo van chrono’s maar eerlijk is eerlijk…… deze is toch wel mooi!
Ik moest idd ook wennen aan de snowflake…… nu heb ik er 3