Nieuwe releases van Seiko

Prima, voor jou, niet voor mij. Overigens, ik kan hem totaal niet betalen. Ik lach me weer ziek om Rolex prijzen.

Ik had die 017’s nooit moeten verkopen. Zat nog een stalen band bij ook. Damn

1 like

Ik heb de mijne ook verkocht. Ook spijt van.:confused:

Ik kan me nog herinneren dat je, alweer enige tijd geleden, een topic had geopend over Seiko. De strekking ervan was dat Seiko als merk voortaan voor jou een gepasseerd station was, een gesloten boek. En hierbij motiveerde je je mening met steekhoudende argumenten.

Beetje raar om nu weer ineens dolenthousiast te zijn.

On topic: De Sla037 is mooi, maar met bijna 15 mm te dik.

Zou je zo vriendelijk willen zijn die post op te zoeken. Ik heb meerdere Seiko’s en vind het een fijn merk. Je verwart me met een ander.

Oh sorry, ik had het tegen de topic starter.

1 like

Ah dat kan. Je kunt het nooit zien als een reactie recht onder de jouwe staat. Sorry.

1 like

Een aantal keuzes van Seiko van de afgelopen tijd ben ik het absoluut niet mee eens. Waarvan de grootste frustratie de SKX uit productie nemen en vervangen voor een mode horloge met een waterdichtheid van niks. Daarnaast van ik het jammer dat ze op elk horloge Prospex zetten. Maar dat laatste valt uiteindelijk wel mee te leven. Dit jaar zijn er heel veel mooie creaties van Seiko geweest. Waaronder de nieuwe Alpinist serie en deze duikers.

2 likes

totaal mee eens

1 like

Ja ze schuiven nu ieder model onder een label. Blijkbaar hadden ze genoeg prospex duikers, vonden ze bij Seiko.

Geslaagd kwa uitvoering, maar die prijzen :sweat:

Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Rolex? :upside_down_face:

Bro, je probeert maar kom op. Gewoon veel te duur. Let’s be real.

Naast de vermelde nieuwe releases zijn er enkele dagen geleden nog 2 modellen voorgesteld. LE en wss JDM.
“Studio Ghibli Porco Rosso”
Ik vind ze wel wat hebben.
SNR047

SRQ033

1 like

Zoiets hadden ze toch een tijdje terug ook?

Met name dat zwarte model met die Italiaanse vlag op de wijzerplaat en band?

Kan ‘m alleen niet meer zo vlug vinden…

Of is het een bekende terugkerende serie?

Hmm… zal deze geweest zijn.:

2 likes

mooi klokkie…:grinning:

Het betreft een nieuwe samenwerking tussen Seiko en Studio Ghibli. Deze horloges zijn gekoppeld aan de Ghibli-film Porco Rosso uit 1992.
Het bandje lijkt idd dezelfde afwerking.

2 likes

Beschikbaar vanaf juni 2020.

Ja. Mooi. Op zich…

Net even de prijs opgezocht , en dat Seiko word straks nog ‘exclusiever’ dan eh…, je weet wel…:joy::crazy_face:

Hahaha.:slight_smile:

1 like

Ik ben benieuwd naar deze. Zou 42mm zijn. Altijd een favoriet geweest van me maar de reissue van vorig jaar was ook weer zo idioot duur. Dan ga ik liever voor een ander merk.
Als deze betaalbaar is en ze hebben eindelijk een goed uitgelijnde zou ik hem zeker kopen.

2 likes

Als die qua prijs op een Sumo/Shogun zou zitten zou het een no brainer zijn. Seiko perfection. The ultimate Turtle…