Gebruiksklaar maken en hem daarna weer in de verpakking doen lijkt me een prima service
Voor ik hier kwam was ik me nog nooit bewust geweest van stickers. Intussen is het me allang duidelijk dat het een belangrijk dingetje is voor verkoop. Degene die er moeilijk over doen hebben bijna allemaal verkoop motieven.
Toch te groot voor mijn pols, nieuw in de stickers.
Toch niet mijn ding na 1 dag, nieuw in de stickers.
Oops per ongeluk besteld, nieuw in de stickers.
Enz enz
Gewoon handel. Maar dat mag hier niet dus de meest creatieve smoezen worden verzonnen. Maar gelukkig hebben we de nieuw in stickers nog.
Als optie dan, niet verplicht.
Zou me allemaal niet deren. Geen stickers? Leuk, doe jij dat prulwerk maar. Garantiekaart pas binnen 12 maanden? Super, een jaar minder risico om ze zelf ergens te misplaatsen…
Now hand me my BLRO, BLNR or Daytona!!!
Als ik een van die horloges aan list zou mogen halen, zou ik zelfs bereid zijn om elk kwartaal even binnen te stappen om te bewijzen dat ik hem nog had…
Als optie heb je Samsung
Toen ik mijn Oyster Perpetual op kwam halen bij een horloge dealer zat hij nog helemaal in de stickers…
Ze hadden hem nieuw voor mij gekocht bij een AD in Portugal en mijn naam op het kaartje in laten vullen.
Had ik hem dus toch door moeten verkopen
-
Bij sommige dealers moet dat tegenwoordig ook! Om de zoveel tijd verplicht op de koffie.
-
Overigens in Engeland houden ze een jaar lang de papieren in de winkel!
Die kun je dan een jaar later alsnog ophalen.
Welke van de twee stellingen is waar?
Stelling twee is waar!
Watches of Switzerland! Is trouwens ook niet toegestaan dat ze dat doen maar ja. Moeder concern van WOS bezit tevens ook 3 andere grote AD’s in de UK dus het is gewoon een uitprobeersel
En alsnog verkopen
En als ze nu falliet gaan…
Ow wacht. Een Rolex AD gaaf niet falliet natuurlijk die hebben gouden handel
Ben ik het niet mee eens dat het alleen relevant voor de handel is.
De handel blijft, ongeacht of ze met of zonder stickers leveren.
Dat hoor je mij niet zeggen maar het is bij de verkoop duidelijk een dingetje. Ik snap dat zelf niks van. Rock don’t stock. Stickers horen in de prullenbak.
Volstrekte minachting van de klant. Als ik huiswerkcontrole wil ondergaan, dan loop ik wel een dagje mee met een havo brugklas.
In de boutique in Maastricht mag je kiezen: kaart op naam of vier kruisjes erop.
Gr. Roel
Toen ik laatst bij SnC was in Rotterdam vertelde die man ook dat hun nu standaard alle stickers verwijderen tegen de grijze handel en altijd naam op de kaart bij mij waren ze alleen de sluiting vergeten haha mn kaart staat ook geen naam op maar mijn horloge is van eind 2017
Tudor volgens mij sinds dit jaar hetzelfde beleid
Dat is al 1 kruis meer dan in Den Bosch
En binnenkort zal stelling 1 mss ook nog waarheid worden. Maakt me niets uit. Binnenkort zet ik me op de lijst voor een BLRO of BLNR. Als ik geluk heb zou het zomaar eens kunnen dat ik tegen mijn 40ste (3 jaar later) de ‘call’ krijg…
Maakt me niet uit wat dan de regels zijn bij de AD’s. Enkel een cavity search kan dan de glimlach (eventjes) van mijn gezicht halen.
Er zijn 2 redenen te bedenken waarom je de stickers erop wil houden bij aankoop:
- Handel
- Thuis de stickers eraf pielen
Handel zijn we niet zo’n fan van en zonder het pleziertje van optie 2 overleven jullie het ook wel.
Toen ik een tijdje geleden mijn auto ophaalde stonden ze ook de stickers eraf te trekken. Heb ik ook geen heel groot probleem van gemaakt.
Maar dat is niet de schuld van Rolex. Dat is de schuld van de mensen die op 10 wachtlijsten gaan staan om de boel door te verkopen. En de kopers van die handel natuurlijk.