Dat verwacht ik wel ziet er al heel anders uit van kwaliteit dan het standaard bandje van de groene.
Zelden zoiets meegemaakt, daar pissen ze bij Vostok nog van het lachen in hun broek.
De mijne is net omgeruild voor een Hamilton. Geen spijt van maar…
Nu een witte datumschijf plus een cycloop. Hele verbetering!
Helaas is het model nog steeds iets uit balans qua dikte of zou de 6R35 dunner zijn?
Kijk. Da’s nog eens wat. Ik zit al tijden te azen op een wijzerplaat van de champagne versie van de vorige Alpinist, en die kom je nooit voor een normale prijs tegen. Deze lichte komt daar zo akelig dicht bij in de buurt dat dat nog wel eens z’n weg kon vinden naar de polder. Om de laatste plaats in m’n kist te vullen.
Hoe dan ook: Retecool ding, die lichte, en voor dezelfde MSRP als de groene destijds. Die X, daar kijk ik even doorheen, en m’n mening over die Cyclops is ook herzien.
Ik zeg: I approve of this message.
Ik vind de zwarte mooi.
Heb een groene gehad maar kon niet wennen aan de kleur, voor mijn gevoel past het nergens bij maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Ooit nog een zwarte vintage kwarts versie overwogen maar die was een aantal jaar terug al tegen de € 1000.
Beetje jammer van de witte datum.
Eerst maar eens zien wat de prijs gaat doen.
Gaaf dat ie terug is. Wel volledig volgens verwachting. Tevens ook volgens verwachting met een X Prospex eenheidsworst logo op de dial en een verdubbeling van de prijs.
Dit dus weg met die cyclops !
Die PS/X vind ik niet storend.
De glazen achterkant is supergaaf !
Nee, want trouw aan de oermodellen
Weg ermee! Past totaal niet op de gehele Alpinist reeks over de jaren heen
Opzouten ermee, een dichte achterkant past veel beter bij de Alpinist en waar deze oorspronkelijk voor is ontworpen.
Hier sluit ik me bij aan!
Ik heb geen probleem met het Prospex logo, dat is redelijk bescheiden (in tegenstelling tot dat oerlelijke PADI logo dat soms wijzerplaten ontsiert), maar die cyclops… Waarom? Neem dan een leesbril…
Ik zag een filmpje van de nieuwe ‘Witte’ Alpinist maar wat ik wel vond tegenvallen was het kleurverschil tussen de wijzerplaat en de chapter ring. Bij de groene, blauwe en zwarte valt het veel minder op dan bij de witte.
Geeft een mooi soort diepte, de lichtere chapterring…