Super alleen niet geschikt voor mijn pols.
Erg gaaf…en geschikt voor mijn pols. Helaas niet voor de portomonee.
Ja blijft een hoop centen.
Kloeke unit dus. Maar wat een beauty. Ik vond mijn MM300 en Tuna’s al te groot voor mijn pols maar ben stiekem wel benieuwd wat titanium doet met de draagbaarheid versus die stalen ‘mindere’ goden.
En jammer van het Prospex logo.
Echt zo mooi jammer dat ie zo groot is anders was het perfect geweest
Idiote prijs. Idiote maat. Maar wie ben ik, ze gaan toch wel verkocht worden.
In ieder geval wel weer een echte Marinemaster met Monobloc kast. Niet zoals die twee dertien in een dozijn ‘Marinemasters’ van afgelopen jaar zoals de SLA079 en SJE101 met een universele Seiko schroef caseback en standaard Prospex sluiting.
Mooie uitgave. Alleen wel erg veel regels tekst op de dial.
Ik vind m heel erg vet, alhoewel ik ook 3 jaar geleden de SLA057 heb aangeschaft is dit toch wel een kandidaat voor een leuk verjaardagscadeautje. Ja hij is niet goedkoop, maar als ik kijk naar het uurwerk en de afwerking is de prijs niet zo gek, zeker niet als ik m met andere Zwitsers vergelijk. Eerst maar eens bij de juwelier omdoen, heb wel dikke armen maar dit is wel een behoorlijke maat.
Prachtig, monobloc, nieuwe sluiting, maar wat een idiote prijs. Japan heeft toch nog geen tariffs opgelegd gekregen?
en titanium ook, wat de top-zwaarte behoorlijk teniet zal doen. Wellicht komen er ook niet-jubileum versies?
Wel heel lekker dik en ik verwacht super fijne wrist presence!
Poah wat een bak. Dit is de R34 GTR van de duikhorloges. Design niet voor iedereen maar de grand seiko invloed is er in het calibre en die wijzers. Closed caseback en titanium. Zal voor minder dan die prijs te koop zijn. En danis hey gewoon een koopje.
Als je kolenschoppen hebt is dit echt een stoere unit.
waarom?
Hele mooie duiker !
Super gaaf horloge. Ik heb altijd al waardering gehad voor de monoblok case bij de oude marinemasters.
Voor mij zijn de dimensies helaas te groot en daarnaast vind ik het prijskaartje ook wel aan de forse kan.
Stiekem hoop ik dat ze ooit een versie als deze met een solar uurwerk uitbrengen. Dan zijn de dimensies waarschijnlijk kleiner, het prijskaartje als het goed is ook en geeft hij tot in de eind der dagen de tijd aan (ik snap dat dit in theorie ook kan met een automatisch uurwerk, al heb ik dat persoonlijk nooit ervaren en gaat er bij mij op een gegeven moment toch altijd iets stuk).
Ik heb het niet en het is 1500 euro bovenop de prijs van bijvoorbeeld de Heritage
Hopelijk brengen ze deze sluiting op alle Prospex (non Marinemaster) modellen uit. 100x beter dan de huidige.
Te duur, te dik, te groot.
Wel een handige sluiting.