Nieuwe Seiko Marinemaster 600 in Titanium met Monobloc case

Seiko heeft voor het 60 jarige jubileum van de Marinemaster een gelimiteerde Marinemaster 600 uitgebracht in Titanium met Monobloc case. De Seiko SLA081 met een 8L45 uurwerk met 72 uur power reserve. 600 meter waterdicht en weer een sluiting met Ratcheting. Case is 45.4mm en 16mm dik en lug to lug van 50mm. Geen kleine jongen dus. Ook de prijs niet, 4900 euro.

SLA081:

Daarnaast heeft Seiko nog twee andere limited editions de SPB511 en SPB509

Ook met geüpdate sluiting

Artikel van Fratello:

58 likes

Jammer van de prijs maar heel erg vet horloge. Seiko heeft de tweedehands prijzen van de limited run horloges gezien en zich erop ingesteld lijkt het.

1 like

Te groot en te dik voor mijn dunne pols😭
Maar ooh wat een absolute beauty :smiley:

1 like

Vet!

Leuk horloge maar te duur.

1 like

Mooi ontwerp!
Jammer dat hij het maar 3 dagen doet, liever een quartz erin, kan er ook meteen een nulletje van de prijs af :stuck_out_tongue:

Letterlijk. Een soort Jabba the Hutt in horlogevorm.

Zo slecht.

1 like

Jemig, wat een kanon.

1 like

Wel vet :heart_eyes:

45,4 x 16 is net een bestelbus om je pols. Erg mooi op het plaatje, dat wel.

1 like

Mooi ding. Voor mij te groot en ik zou ook de prijs er niet voor over hebben. Maar zeker 'n stoer horloge!

Die gmt is heel lekker, 42mm en eindelijk wat gedaan aan die clasp.

Plaatje van Fratello uiteraard.

7 likes

Ja, deze is een mooie spin off van het 60 jarige jubileum👍

Wijzerplaat is gebaseerd op “the great wave”. Het model is helemaal gemaakt van titanium dus zal geweldig draagcomfort hebben. Mooi 8L caliber erin. Vergelijk de specificaties van dit horloge met de duurdere merken en dan zie je dat de prijs ook echt wel mee valt.

1 like

Zijn ook hier gepost:

Maar err… afgrijselijke band. :slight_smile:

1 like

Dat vind ik ook niet het sterkste punt van dat horloge… :laughing:

Ook mijn mening.

1 like

Nee… wat veel tekst op de plaat… en dik (maar ok, 600m waterdicht)… allemaal te vergeven…

Maar die bandaanzet? :clown_face:

Ja, heel erg dik! Pohhhhhh!

Ik zou hem wel willen hebben hoor! Heel gaaf!

2 likes