Ik heb niks met duikers algemeen. Dus het zou een andere Seiko worden.
Dat houd jij langer vol dan ik, respect!
Maar die power reserve voorop?
Kan wel, vind ik.
Echter wat niet kan, not done is, dat de structuur niet doorloopt, onderbroken wordt dus.
Dat maakt die power reserve een
niet passend ding.
Shunbun draagt gewoon erg fijn hoor. Absoluut geen last van grootte en of dikte. Door het titanium voel je af en toe niet eens dat je hem om hebt. Voor sommige mensen is dat juist een afknapper omdat ze wat gewicht willen voelen. Gewoon proberen zou ik zeggen. Als we x een GS GTG houden neem ik hem mee.
Kijk das beter! Vind een power reserve op de voorkant sowieso onzin bij een automaat. Bij een handopwinder heeft het nog nut en dan nog liever op de achterkant.
Dat zou ik inderdaad weer wèl door de vingers kunnen zien.
Trouwens ook een pracht plaat.
Verdomme zeg. Ik herken me heel erg in wat je zegt over de doorlopende structuur versus de sneeuwschuivers, maar ik wil die maat alleen in titaan hebben, of als het staal moet zijn in een 37mm kast.
Maar nondeju wat is dat altijd mooi.
Ja, jij hebt het voor mij ook voor goed verpest, sinds je me hebt gewezen op de ‘sneeuwschuiver’, op sommige GS-wijzerplaten…
Leuk, beetje Samurai-vibes met die kast.
Doet mij ergens ook denken aan de Tissot PRX door de vorm van de kast denk ik. Niet verkeerd deze
Dat dus.
De chrono’s zijn mij te druk, de gewone zijn wel te hachelen. En dat klinkt toch als mwôh. Misschien vanwege de schrootjes wijzerplaat.
Fan van de kast! Wel wat minder van de wijzers, ben benieuwd wat ze hier in de toekomst mee gaan doen.
vanwege de schrootjes wijzerplaat…
Ik snap wat je bedoelt en constateer met enige verbazing dat ik me er helemaal niet druk om maak… De kleur is in dit geval eerder een “nee”. Wel mooi hoor, maar niet voor mij. De Taisetsu blijft daarentegen toch wel hoog op mijn wensenlijstje staan.
Maar eerst (want het geld groeit papa niet op z’n rug) wat anders. Ik zit hier eigenlijk al veel te lang tegenaan te hikken. Misschien wordt het eens tijd.
… en het er nog niet van is gekomen… Wat zegt dat dan?
Meh. Dan zou ik eerder de vraag stellen of die indicator er überhaupt op moet. Ik ben juist wel een voorstander van complicaties in een eigen kader, zoals fysieke subdials voor chronografen. Chronograven?? Anywho’s… Erg mooi die bloesemtextuur. Zou de kleur misschien kritisch vinden voor een 1 piece, maar voor erbij zeker welkom