Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Doet mij ergens ook denken aan de Tissot PRX door de vorm van de kast denk ik. Niet verkeerd deze :ok_hand:t3:

2 likes

Dat dus.
De chrono’s zijn mij te druk, de gewone zijn wel te hachelen. En dat klinkt toch als mwôh. Misschien vanwege de schrootjes wijzerplaat.

1 like

Fan van de kast! Wel wat minder van de wijzers, ben benieuwd wat ze hier in de toekomst mee gaan doen.

1 like

vanwege de schrootjes wijzerplaat…:rofl:

2 likes

Ik snap wat je bedoelt en constateer met enige verbazing dat ik me er helemaal niet druk om maak… De kleur is in dit geval eerder een “nee”. Wel mooi hoor, maar niet voor mij. De Taisetsu blijft daarentegen toch wel hoog op mijn wensenlijstje staan.

image

Maar eerst (want het geld groeit papa niet op z’n rug) wat anders. Ik zit hier eigenlijk al veel te lang tegenaan te hikken. Misschien wordt het eens tijd.

8 likes

… en het er nog niet van is gekomen… Wat zegt dat dan? :thinking:

Meh. Dan zou ik eerder de vraag stellen of die indicator er überhaupt op moet. Ik ben juist wel een voorstander van complicaties in een eigen kader, zoals fysieke subdials voor chronografen. Chronograven?? Anywho’s… Erg mooi die bloesemtextuur. Zou de kleur misschien kritisch vinden voor een 1 piece, maar voor erbij zeker welkom :slight_smile:

2 likes

Eén plek vrij in de kist, tot nu toe was ik er te gierig voor, maar sinds m’n partner serieus is gaan verdienen heeft Ome Fate ook meer spielgeld vrij. :slight_smile:

5 likes

Koop die horloge neef. Koop!

one-bobuc-withdrawing

3 likes

Release september:

Grand Seiko SBGY032 LE Taiwan 23.

Colab retailer King’s Sign Watch.

100 Year 1923-2023 GS production.

38.5x10.2x43.7

18K rose

9R31

Top knaller!

16 likes

Daar is niks aan gelogen. Zo hé.

1 like

Hebben we de gimmick van GS gezien die in de wijzerplaat is verwerkt?

12 likes

Mooi!

9 likes

Dit is nog wel een GMT die ik zie zitten! Geen halve duiker maar gewoon een retro jaren 60 GMT. Helaas hardlex ipv saffier, helaas geen ‘travellers’ GMT en helaas ook 41mm met een dikte van 13mm…

6 likes

Dit is nou exact wat ze altijd met dat platform hadden moeten doen. De simpele driehander deed geen eer aan de jaren 60 chrono, maar dit is dikke mik zeg. Mooi hoor.

Jammer van dat saffier. Als ze 700 hadden gevraagd voor een boxed saffier was het een soort insta-buy geweest.

2 likes

Ik had hem al in m’n wagentje gereserveerd voor 15 minuten, toch wat twijfel na het lezen van de specs en inmiddels is de 15 min voorbij en heb ik voor nu weer €670 uitgespaard :relieved:

2 likes

Toch besloten de hype train te verlaten en de SRPK17 weg mag. Vind hem op de foto’s en als mensen hem showen echt prachtig, helemaal die band. Maar zelf helaas net niet dat ene gevoel… kan het geld beter opzij naar wat anders :blush:.

5 likes

Already there,
De eerste unboxing op YouTube
van de Seiko SJE093

Unboxing SJE093

Zeg het maar…

2 likes

Hierbij deel 2 van de SJE093

Have Fun

Deel 2 Review SJE093

2 likes

Release (d) June 2023