In den beginne waren er…
3:
Deze 3 dus:
Maar met de nieuwe Great Blue SBDJ057 erbij…
Zijn het er nu
4:
Hier nog even met de advies prijsjes erbij:
In den beginne waren er…
3:
Deze 3 dus:
Maar met de nieuwe Great Blue SBDJ057 erbij…
Zijn het er nu
4:
Hier nog even met de advies prijsjes erbij:
Polletje…
Welke SEIKO Great Blue vind jij het mooiste?
0 stemmers
Voor niet Seiko kenners:
Horloges van linksboven naar rechtsonder.
De enige aanschaf van dit jaar gaat een Shunbun zijn, als alles het toelaat.
Ik zie dit nu steeds vaker voorbij komen van je. Hoop het oprecht en zie uit naar de NA post!
Hoop er zelf ook ooit geld voor vrij te kunnen maken. Wat een geweldig horloge is dat. Bij mij heeft ie de GS interesse initieel aangewakkerd.
Schitterend mooi horloge.
Maar wilde jij niet kleiner? Dan is de Shunbun toch te groot en te dik voor jou?
Ik ken de specs.
Titanium maakt veel goed, en ik blijf er zin in hebben, al sinds hij op de markt is. Tot slot is de hoogte deels het glas.
Als iets vier jaar door je hoofd blijft spoken moet je het misschien gewoon doen, denk ik bij mezelf.
Ik heb niks met duikers algemeen. Dus het zou een andere Seiko worden.
Dat houd jij langer vol dan ik, respect!
Maar die power reserve voorop?
Kan wel, vind ik.
Echter wat niet kan, not done is, dat de structuur niet doorloopt, onderbroken wordt dus.
Dat maakt die power reserve een
niet passend ding.
Shunbun draagt gewoon erg fijn hoor. Absoluut geen last van grootte en of dikte. Door het titanium voel je af en toe niet eens dat je hem om hebt. Voor sommige mensen is dat juist een afknapper omdat ze wat gewicht willen voelen. Gewoon proberen zou ik zeggen. Als we x een GS GTG houden neem ik hem mee.
Kijk das beter! Vind een power reserve op de voorkant sowieso onzin bij een automaat. Bij een handopwinder heeft het nog nut en dan nog liever op de achterkant.
Dat zou ik inderdaad weer wèl door de vingers kunnen zien.
Trouwens ook een pracht plaat.
Verdomme zeg. Ik herken me heel erg in wat je zegt over de doorlopende structuur versus de sneeuwschuivers, maar ik wil die maat alleen in titaan hebben, of als het staal moet zijn in een 37mm kast.
Maar nondeju wat is dat altijd mooi.
Ja, jij hebt het voor mij ook voor goed verpest, sinds je me hebt gewezen op de ‘sneeuwschuiver’, op sommige GS-wijzerplaten…
Leuk, beetje Samurai-vibes met die kast.