Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Ja, dat blijft een lastige. Sowieso een belangrijke speler in de na-oorlogse horlogehistorie. Soms stellen ze teleur. Soms verrassen ze en maken ze je heel blij. Toch blijft dit merk mij (regelmatig) boeien en daar moeten ze, wat mij betreft, vooral mee doorgaan! :grin:

Barry Stevens Vooral Doorgaan GIF - Barry Stevens Vooral Doorgaan Sound Mix  Show - Discover & Share GIFs

2 likes

En vergeet niet, je kunt ze lekker modden!

Al krijgen sommige mensen daar jeuk van aan hun ballen :grin:

6 likes

Als je bij deze mod de oorspronkelijke SKX wijzers had laten zitten was ik klant voor zoiets. :slight_smile:

1 like

Dat was nu juist de hoofdreden voor de mod. De originele wijzers passen totaal niet bij de uurmarkeringen.

Gek genoeg stoort me dat totaal niet bij de 009.

2 likes

Iemand ook al foto’s gezien van een mogelijke Seiko 5 sports Snoopy?

Vind dit er toch wel heel fijn uitzien.

Heeft iemand deze al irl gezien?

8 likes

Nope. Maar inderdaad: erg cool.

1 like

A propos groen:

7 likes

Ja, heel mooi! Maar toch wel andere prijsklasse en ben ik bang wat groot voor mijn bescheiden pols. :thinking:

Nieuwe Astron’s

3 likes

Beetje duidelijkere foto’s

3 likes

Die bovenste op deze foto met de leren band heeft stiekem wel iets cools.

1 like

Nieuwe Yu-Gi-Oh! Limited editions…

image

image

Toch wéér héél bijzonder van Seiko :upside_down_face:

4 likes

Een meer gangbaar nieuwtje:

SRPJ97

Met rood bandje

4 likes

Niet mijn smaak…:rofl:

1 like

De mijne ook niet. Maar ja, het zijn wél nieuwe Seiko modellen. Soms denk ik wel eens dat Seiko op de verkeerde weg is… :sweat_smile:

Tja, ik vind de huidige Seiko 5 lijnen leuker dan ze in jaren geweest zijn. Dit is toch ook gewoon een coke-versie van een SKX, weinig mis mee, al vind ik de klassieke pepsi kleurstelling leuker.

1 like

Ach…
Voor ieder wat wils.

2 likes

Nee, joh. Ja, ze doen af en toe wat geks, om vervolgens weer met iets heel gaafs te komen. Vaak een hit, soms een miss. Ik kan daar goed mee leven en blijf het een tof merk vinden! :blush:

4 likes

Schitterende dial, maar ik ken bamischijven die kleiner zijn…

2 likes