Nee, man. Die is op die plek verbazingwekkend onopvallend. Echt een datum die je alleen ziet wanneer je de datum wilt weten. Ik ben om. Ik heb nu twee horloges waarop dat zo gedaan is, en vind ze allebei geweldig.
Beetje saai, beetje klein en beetje duur (209.000 yen = 1.330,28 euro) inderdaad. De band integratie is ook maar zo zo en daarnaast begin ik de gmt als complicatie een beetje zat te worden. Nee ik word er niet hebberig van.
Dan ben ik nieuwsgieriger naar die SJE097. Wat staat daar onder ‘SEIKO’?
Ik zag de datum niet eens op de oorspronkelijke post, totdat jullie erover begonnen. Inderdaad een stuk beter dan de standaard Seiko manier van een onafgewerkt rechthoekje.
Huh, interessante 12-uur marker. Zit daar een geschiedenis achter?
Mooi die Landmaster
Nu zag ik laatst de Seiko Whale Shadow voorbij komen. Maar kan er weinig over vinden dan dat die via Mister Khronan Mod te verkrijgen is. Dat zegt mij niets, is dat bekend hier.
Verder vind ik het wel een mooi horloge.
Leuk detail, he.
Geen officieel model lijkt me maar een mod. Wel een geslaagde
Zou inderdaad kunnen.
Of:
Slechte, onduidelijke foto…
Of zeer slechte namaak
Of ik heb te goeie ogen
Ik geloof je meteen. Zo lang loop ik nog niet mee hier🤦:joy:. En die goeie ogen hebben sinds een poosje een bril met lees gedeelte nodig.
Maar ik denk dat je gelijk heb.
Duidelijk.
De manier waarop de text geprint is, is wel erg nepperig inderdaad.
Die plaat is zo slecht dat ik niet eens kon zien dat het een Penquin dial moest voorstellen
Zonde, want de plaat is gewoon verkrijgbaar voor spielerij.
Misschien dat ik wat mis, maar waarom post je JLC in een Seiko draadje?
Verkeerde topic.
Verkeerde forum.
Als je ze vergelijkt heb je idd gelijk. Ik had het originele nog nooit gezien.
Weer wat geleerd. En een mooi exemplaar zo. Ik blijf het toch een dingetje vinden dat de kroon op vier zit ipv drie. Maar heb al vele modellen voorbij zien komen die ik toch wel mooi vond ondanks de kroon op vier. En zo gaan we toch weer andere dingen waarderen.
Dan maak je er een build van, in plaats van een mod, pak je een kast met de kroon op 3 (net als die Whale mod, dat is een Rolex stijl kast). Maar we gaan off topic, er is hier een mod topic voor