Thanks, anders had ik dat prachtige uurwerk gemist!
Snel weghalen dat lelijke ding hier
Ik ken Seiko’s die er in het weekend soms ook zo uitzien
Cartier crash was de tegenligger neem ik aan?
“”"
SRPK45 Five Sports model. It is inspired by Bubble Milk Tea with a creamy brown dial and dark brown and black bezel insert. This is contrasted with a yellow seconds hand.
“”"
Not my cup of tea…
Das het betere werk. Zou 'm nooit langere tijd om de eigen pols zien maar vind de kast, de kleur en het uurwerk erg tof
Oeh, die is wel mooi!
Die wijzerplaat is echt prachtig
Alleen jammer dat het dan een regional exclusive en limited edition van 168 voor asia/pacific is 🥲
Tja, ik heb een JDM Chronomaster in het groen die limited is op 250 stuks, en evengoed is er een tweede krotenkoker op het forum die net zo’n ding binnen heeft gekregen. Waar een wil is is een weg.
Ik dacht dat het al de derde was? Of was dat die blauwe?
De “derde” is een blauwe. Daar zijn er bij mijn weten ook twee van op het forum, al wordt de ene vrijwel nooit gepost. Misschien vergis ik me, want het is een beetje een eenhoorn.
Je bedoelt echt de blauwe schuurspons en niet de AQ6110-10L met de adelaar op de wijzerplaat?
Nee, dat is een overtreffende trap. Ze hebben overigens allemaal een adelaar op de plaat, ook die ik bedoel. Helaas, eerlijk gezegd.
Ik heb het dus over de vier jaargetijden. De groene, Ibuki, is het voorjaar. De blauwe AQ4100-14L is de zomer. @Ojjz, kom er maar in.
Ik vind persoonlijk toch dat seiko leider is qua wijzerplaten hoor. Ze maken echt prachtige exemplaren
A propos wijzerplaten, was deze voor 2023 al voorbij gekomen, @Aamon?
Enerzijds zijn alle Washi-paper wijzerplaten in Chronomasters echt, echt fantastisch. Dat doet Seiko ze niet na. Maar anderzijds is Seiko inderdaad de hoofdmeester op het gebied van wijzerplaten, omdat ze van 300 - 80.000 Euro in alle prijssegmenten unieke wijzerplaten maken. Wijzerplaten die vaak cooler zijn dan wat de concurrentie in dat prijssegment doet.
@Fate_Amenable_To_Change
Dat vind ik dus ook. Ik vind het prachtig dat ze ook voor mensen met een minder budget toch prachtige en kwalitatieve horloge’s aanbieden. Uiteraard zijn ze niet de enige maar voor mij springen ze er echt wel uit qua design. (Persoonlijk uiteraard)