Wel een mooie uitvoering.
650 euro
Veel te veel kermis, met die gouden kroon (maak 'm dan echt bi colour), rode chapter en dan die bezel met paars kleurige markeringen
En zie ik de divers 200 nu in het groen??
Nee, die is niet voor mij
Ja, het is veel kleurig.
Die Thai houden daar van.
@grandseikotaiwan has announced a local limited edition model, the SBGH321 “Grain Rain”. This model has a green/blue Kirazuri dial inspired by the last festival of spring where the cold weather ends and the temperature quickly rises. The colors symbolize the greening of the sky after a rainy day, with a hint of coolness in the air. It has a stainless steel case measuring 40 x 12.9 x 47mm and utilizes the 9S85 Hi-Beat calibre. This is a limited edition of 100 units.
En dan een blauwe secondewijzer, brrr.
Een gouden of iets dergelijks was hier denk ik mooier geweest…
Ik ben blij dat dat gelimiteerd is, en in Taiwan bovendien, want het vloekt als een maleier.
Dat dus.
Ja, of hou die wijzers gewoon even lekker non-happy, en laat 'm staalkleurig.
Het is geen fototoestel: “kiek eens naar het vogeltje”
Wat een heerlijke omschrijving
Eens hoor, vind hem ook leuk. Gewoon een niet al te serieuze Seiko. Beetje G-shock vibes met die kleurtjes, en toch ook onverwoestbaar.
De Seiko Blood Clot
Sumo altijd mooi.
Witte wijzerplaat wat minder.
Die bracelet is standaard sumo? Vind m iets te afgerond. Kleurstelling en wijzerplaatmotief spreekt me wel aan.
Goed opgemerkt.
Ik vind deze band ook wat " bol ".
Bijzondere Seiko
Kut! Verkeerde tab! Ik dacht dat ik dit in wat had je willen dragen vandaag had gezet.
Oh well. Hij blijft leuk. Nou laat ik hem staan ook.