Gebaseerd op deze foto’s is de kleur van het origineel beter. Maar ik wacht nog eventjes af met een finaal oordeel tot ik een fatsoenlijke hands-on van een reputabele publicatie zie. Want het beeldmateriaal wat op het moment circuleert, daar lusten de honden geen brood van.
Nadeel van fatsoenlijke foto’s van een blogje is dat een horloge daar soms drie keer mooier op de foto staat dan de gemiddelde werkelijkheid om je pols.
Het moge dan trouw zijn aan het origineel, maar die bandaansluiting is pure horror.
LE, 42mm,Titanium, 8L35 en €2.800,-
Ik zou er zelf niet snel voor kiezen, maar de wijzerplaat is wel erg gaaf! En een 8L model voor 2800, da’s volgens mij niet eens gek. De King Seiko 6L modellen zijn een stuk duurder?
Ik weet niks zeker.
Heb op internet nog géén duidelijkheid gevonden over de sje97.
Gerucht is dat de 97 39.5mm is tov de 93 met 38mm.
Hahaha, een heren model en een dames model???
En dat de 97 op jubilee komt.
En dat 97 goedkoper is dan de 93 ( rond 3000 ipv 3700 ).
Release 23/12.
Dus met kerstmis weten we méér…
Ik weet niet in welke krochten van het internet je 'm vindt, maar ik kom geen informatie tegen die ik betrouwbaar acht.
Grand Seiko has announceda new pair of mid sized 44GS inspired models. Both the SBGW297 with a white dial and the SBGW299 with a blue dial have radial textured dials with a fan like appearance. The stainless steel cases measure 36.5 x 11.6 x 42.7mm and house a 9S64 hand wound calibre. Both these models are standard additions to the line up and are not limited editions.
Soort van GS cocktail?
Op deze foto lijkt het echter of er echt een reliëf in zit en dat de wijzerplaat niet plat is (zoals bij de cocktail time). Het is wel lastig te zien, dus weet niet of het echt zo is .
SPB439/SBEJ019(jdm) heet dit model.
Seiko has announced a new group of chronograph models with vertical striped dials. The SBTR039 has a white dial with black sub-dials, the SBTR041 has a blue dial with black sub-dials and bezel, and the SBTR041 has a black dial, black bezel and silver sub-dials. All models have stainless steel cases measuring 41 x 11.9 x 48.2mm and utilize the 8T67 quartz calibre. These models are all additions to the Selections line up and are not limited editions.
Mooi…
Mooi maar de subdails zijn wel regelrechte daytona’s.