Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Ik betaal graag bij voor een 6L. Heb er twee, top uurwerken.

Eensch.

Maar
Een sje97/101 met 6l voor 3000

Of

Eentje met 4r voor ca. 1000

kan toch interessant zijn. Financieel…

2 likes

Die had ik gemist, excuses.

Ze zijn niet (meer) USA exlcusive aangezien ik hem vandaag bij een Nederlandse dealer heb gepast. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Helaas, gaat toch echt 3.400,- worden…

Da’s goed nieuws!

Weet je toevallig de naam van deze AD?

1 like

Laten we wel wezen, rond/onder/boven 1000e heeft Seiko eigenlijk geen duikers meer nodig toch??

Die 2000 ballen zit niet alleen in de uurwerken, dat gaat ook in je algehele afwerking zitten. Iedereen die wel eens een SLA in handen heeft gehad weet exact welk een gefocust gevoel dat geeft, in het echie.

Als je door een vervangend uurwerk eens 500 Euro zakt heb je mazzel, en dan heb je een sub-standaard high end duiker in handen.

Maar voor degenen die minder dan duizend pietermannen uit willen geven zijn er hele batterijen met horloges met zowel 4R als 6R uurwerken, dus ik zou deze lekker met rust laten.

Van willegen Den Haag. Ze hadden ook de Landmaster en Navigator Timer net binnen.

15 likes

I like it!

2 likes

En…

Heel betaalbaar!

7 likes

Volgens mij waren we deze nog niet genoemd:

Erg gaaf! Het wordt wel een beetje vervelend dat ze regio specifieke releases doen, vooral omdat dat natuurlijk allemaal een beetje schijn is omdat je het toch kunt bestellen. :thinking:

2 likes

Die midsize is wel de klassieke GS maat

Wrs wel op dames gemarket gezien de roze?

Nee hoor,
@Fate_Amenable_To_Change heeft ook zojuist een roze GS gekocht :wink:

Die is witter en groter dan deze.

Het is tegenwoordig riskant om aannames te doen maar dit lijkt geen vrouwenarm. Flamboyant is hij wel, die roze. Ik vind persoonlijk de Tsuyu een wel erg geslaagde kleurstelling.

7 likes

Hier het nieuwe GS trio in 1 plaatje:

5 likes

Lijkt een beetje op mijn SRPH78J1 en hoewel ik dit horloge liever op leer ziet moet ik zeggen dat dit er ook erg fraai uitziet zowel de SRPK46 als de SRPK48. Schitterend.

Je bent zo 1980.

Dat hangt sterk van het licht af.

Helaas wel ja. 38 x 11 rond was nog beter geweest, met 19mm strap. Maar een mens kan niet alles hebben.

Ik zou dit graag aan de verzameling toevoegen, hoor:

Mijn vrouw vind het niks, anders zou het een mooie his & hers zijn die hij gewoon meestal kan dragen. :slight_smile: EDIT: Shit. Mijn vrouw heeft de kleur nog eens bekeken en vindt het wel wat. Maar ze heeft nog steeds totaal andere plannen met zo’n bedrag.

7 likes

Mooi roze is niet lelijk. Zou er graag mee lopen!

Ik zou t bijkans liever in de fik steken dan een roze klok in de collecte.