Ik ben heel nieuwsgierig naar de echte foto’s. Daar zou ik wel wat andere Seiko’s op willen inruilen
Release 23 december…
Zoveel geduld heb ik natuurlijk niet…
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de band.
Ik zit me net te bedenken… als deze nu ook nog eens in titanium zou zijn, dan kon dit wel eens een perfect duikhorloge zijn!
Dat is helemaal niet gek bedacht! Verwacht alleen dan wel een nog hoger prijskaartje.
Volgens mij zag ik ergens dat je vandaag ook al een Nomos wilde dragen. Op naar het volgende horloge.
Kijken, kijken, niet kopen.
Een Palestijnse heer vertelde me ooit, in Jeruzalem, dat dat een typisch Nederlandse tic is. Ik doe m’n afkomst eer aan.
Hij kan een typisch Nederlandse tik krijgen met z’n praatjes
Ook een eigenschap die mij kenmerkte toen ik door dezelfde stad liep….met horloges lijkt deze eigenschap als sneeuw voor de zon…
Wat is dat nu voor reactie? Jij kan een typisch Nederlandse tik krijgen, vlerk. Op de vingers uiteraard, we gaan niet onbeschaafd doen hier.
Hij bood een kop thee aan, we hebben meer dan een uur zitten praten, het was een zeer aimabele man. Ik heb veel van hem geleerd. Ik zal hem nooit vergeten.
Haha naai jezelf niet zo op joh paljas
Toegegeven, dat past altijd mooi bij Jeruzalem. Willem Wilmink keurt dat goed.
Ik las ergens in een andere post dat deze op een prijs van 3400 zou gaan zitten. .
Het zijn hele vette horloges, maar ik denk dat ik er liver een 4r uurwerk in had gehad en dat er een flink iets van de prijs afgehaald zou worden.
Ik denk rond 3000
Eensch.
Pfffff
Nieuwe gouden Cocktail Time (SRPK48K1) had deze nog niet voorbij zien komen volgens mij.
Komt in twee wijzerplaat varianten: