Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Wat een enorme pushers ook! Voor mensen die graag symmetrie willen niet een ideaal horloge, maar vind het idee wel tof moet ik zeggen.

1 like

Tata Steel moet er overuren voor draaien :grinning:

1 like

Chris, ik las dit terwijl ik net een slok van mijn koffie nam. Ik heb zojuist mijn tafel schoongemaakt van de koffie die ik van het lachen niet binnen hield :rofl:

Die heb ik al heel lang niet meer :slight_smile:

Typisch zo’n ding waarvan je maar moet hopen dat het ā€˜in het echie’ wĆ©l goed smoelt…

Grappig genoeg heeft een forumlid zijn donkere versie van deze GS ooit meegenomen naar een GS diner. Ik vond hem kolderiek tot ik hem om de pols klapte. Wel in titanium, want in staal wordt dit een ondraagbare klomp.

Volgende week maar een Seiko x Omimusha?
Proost

2 likes

Toffe editie en een limited die niet echt limited is :slight_smile:
Voor de liefhebbers van re-issue’s

3 likes

Als alle Seiko fans los gaan op zo’n model kan 4.000 nog wel eens best limited zijn. @Hotseflots, lees je nog mee? Geen PS logo.

1 like

5 likes

Hmm vet! Best weer wat anders qua band en bezel. 6L, ook mooi. Zal geen prijspakker zijn…

3 likes

Jeetje…die zien er echt goed uit. Goede maten ook! En dat datum venstertje daar kan ik zeker waarderen!

Ik heb eigenlijk dat het een compleet ā€œnormaleā€ wijzerplaat is zonder motief, maar denk dat er een patroontje op staat.

Edit: o

2 likes

Kut.

Net m’n laatste horloge gekocht, voorlopig. :slight_smile: Een Marinemaster met een fatsoenlijke maat en een 6L uurwerk. Wat is Seiko toch ook een irritant kutmerk. Ze blijven maar dingen uitbrengen die ik ergens wil hebben.

12 likes

Inderdaad, buitengewoon vervelend. Ik houd me eraan vast dat het ding me totaal niet het geld waard gaat zijn ten opzichte van de SPB317.

1 like

Ach, als er niets meer te begeren is…

1 like

Ik ben ook erg benieuwd naar de prijs, maar ook naar de clasp, zou tof zijn als ze daar eens wat knaps van maken.

1 like

De wijzerplaat is inderdaad moeilijk in te schatten, we moeten nog even geduld hebben.

1 like

Enig idee wat er staat op de wijzerplaat onder het SEIKO logo?

1 like

Best wel een stukje text. Misschien ā€œMarine masterā€?

1 like

Nope. Foto te slecht, niet gegoogled. :slight_smile:

1 like