Mag ik zo vrij zijn om een suggestie te doen:
SRP853J1:
€ 400.
Vrouw blij voor 400€? Ik zeg doen!
Die zuurstokkleur vindt ze dan weer afgrijselijk.
Het moet richting bloedrood gaan zonder in roodbruin te belanden, zeg maar. Ze vindt de drie rode GS horloges van 2023 tof, maar bijvoorbeeld ook deze:
Die Presage zal er echter, als ik op foto’s en video’s af moet gaan, niet snel in komen bij haar.
Kortom, eigenlijk is ze een loonslaaf die beter als rich bitch geboren had kunnen worden. Net als haar man, dus.
Mooie bloedrode kleur…
Hee… De 37mm versie… Tja. Ik zal 'm eens voorstellen.
Leuk horloge, wat is de diameter.
Grappige gmt wijzer.
Nog niet eerder gezien op een Seiko 5 gmt.
Wat zijn de specs?
Als die 39 / 42mm was, had ik hem zelf al lang gehad.
Dat zal hem zijn inderdaad! Het heeft wel een hoop meer weg van een 62mas dan een marinemaster volgens mij.
Dat gezegd te hebben, vind ik hem wel leuk, maar…
Kast vorm had ik iets meer van verwacht en ik had liever een wijzerplaat zonder patroon gezien. Ik vind het randje van de bezel wel mooi. Ach,… eerst maar eens in het echt zien. Zo te zien hebben ze wel de mooiere applicatie van lume, zoals op de gehele SJE serie.
In het echt zijn Seiko’s altijd mooier, maar dat is in dit geval ook zeker nodig…kan mij nu nog niet echt bekoren.
Ik heb dit horloge vorig jaar voor mijn vriendin gekocht op Chrono24 voor rond de 200 euro ex invoerrechten en inklaringskosten. Ik blijf me er over verbazen hoe mooi dit horloge en andere Presage Cocktail Times zijn voor de prijs
Pff… de witte vind ik verreweg het minst mooi. Die blauwe wijzerplaat vind ik nog redelijk, doet me wel een beetje aan water denken op een of andere manier.
Bij deze zwarte valt het nog mee maar zeker bij de andere kleuren lijkt de band totaal niet bij het horloge te passen.
3 uurschalen. Dat is om tureluurs van te worden.
Dit is een typisch geval van You Must Choose. Of je hebt een tweede op de wijzerplaat, of je hebt een bezel. Niet allebei.