En doooooooor:
SRQ047 en de SRQ049
【F】 New Seiko Speedtimer SRQ047 And SRQ049 Chronographs (fratellowatches.com)
En doooooooor:
SRQ047 en de SRQ049
【F】 New Seiko Speedtimer SRQ047 And SRQ049 Chronographs (fratellowatches.com)
Mooi, maar te dik.
Super vet! jammer dat ie limited is. band design van de eerste Bell matic. Zou m best overwegen tot 4k €. Maar gelijk moeten beslissen ipv ff maandje of 2 over nadenken, dat trekt mijn bankrekening niet.
Ik vind 'm waanzinnig mooi maar had deze liever gezien in wat meer vintage maat, 39mm max.
Maar goed, dat komt door mijn kinderpolsje natuurlijk.
Daar moet je ook gewoon de quartz versie van kopen
Same, 40 was ook nog te doen geweest. Ik verbaas me eigenlijk een beetje dat ze weer een automatische speedtimer in 42mm uitbrengen. De vorige release was overal in de uitverkoop te vinden en volgens mij allesbehalve succesvol. Is het zo moeilijk voor horlogemakers om chronograaf uutwerken in een compacte case te krijgen?
Ik hoop dat voor dat geld hier de secondewijzer wel van echt goud is dan?!
Mooi horloge hoor, prijs is te doen…
Lijkt erg veel op de SRQ029
Net wat andere tachymeter en seconden subdial. Zelfde kast lijkt mij, met 42mm
En de oudere versie, die nog mooier was, zonder X op wijzerplaat en rechthoekig datum venster.
Grand Seiko has announced the SBGH325 “Jozankei“ model exclusively for the Hong Kong and Macau markets.
It has a stainless steel case measuring 40 x 12.9 x 47mm and utilizes the 9S85 automatic calibre.
LE140.
In ieder geval goudkleurig.
Erg mooi…
Nog wat info & pics
Speedtimer
Hier de 6 SRQ speedtimers op een rijtje, met prijzen, achtergrond informatie, historie en specs: