Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Ook die worden wel weer verkocht.

Deze vind ik dan weer niet lelijk. En het uurwerk is fantastisch. Niet dat ik vind dat een Grand Seiko iced out moet zijn, maar OK.

‘T is mijn smaak ook niet helemaal, maar hiervan kan ik me nog wel indenken dat dit bij anderen wel in de smaak valt.

Ik moet even denken aan deze ‘schoonheid’. :dizzy_face: :face_vomiting:
Ugly Rolex | UK Watch Forum
Het kan dus altijd nog een tandje erger.

2 likes

Fantastisch
:heart_eyes:
Wat ben ik toch blij dat smaken verschillen.

En hebben ze de wijzerplaat van de gs gmt gebruikt?
Hij was wel leuk.

1 like

2 likes

Wat vinden jullie van de nieuwe Seiko 5 38mm divers? Ik vind het fantastisch dat er nu ook betaalbare midsize divers beschikbaar zijn met lekker frisse kleuren voor de zomer :slight_smile:

Artikel van Monochrome watches: Introducing The Seiko 5 Sports SKX Series Mid-Size 38mm Models

21 likes

Verdomme nog aan toe. Koop ik na lang twijfelen een 41mm duiker van Seiko omdat dat de platste automaat is die ze ooit uit hebben gebracht, komen ze drie dagen later met deze modellen aan kakken. Die dunner zijn.

38 x 12,1 x 44mm. Mein Darwin im Himmel. Ik wil die turquoise. :slight_smile: 290 ballen. Zoals m’n moeder zou zeggen: 'Hoddoome, schande da’k vloek.

@Hotseflots, lees jij nog mee?

3 likes

Nee, die wil ik. :smiley:

1 like

290 ballen. Ik denk dat die turquoise duurder is, want gouden wijzer. Die zal dan 300 zijn. List. :slight_smile:

Maar vlak de “licht groene” (ik zou beige zeggen) niet uit met de groene bezel.

Ik denk dat dat enorme dikke mik gaat zijn.

En dan zegt men dat Seiko geen betaalbare horloges meer maakt. Mafkezen.

9 likes

Jammer dat ze op deze de dagaanduiding niet weg hebben gelaten.

Ik wil 'm. En zo’n oranje eigenlijk ook.

En nu twijfel ik dus over een spb313

1 like

De 313 lag een paar weken geleden bij de outlet in Roermond voor 750 ish euro als ik mij niet vergis, maakt dat de keuze wat makkelijker?

Haha, het maakt niet uit wat voor horloges we aanschaffen, er wordt altijd weer iets gereleased wat nieuw verlangen aanwakkert.

Als dit een no date zou zijn dan was het helemaal een feest geweest! Bij de witte versie is het dag en datum venster een stuk minder aanwezig door de kleur.

4 likes

Also sprach Zarathustra. Ze kunnen het wel weg laten, maar mag je het dan nog een Seiko 5 noemen?

1 like

Inderdaad heel leuk! :heart_eyes:

1 like

Ik weet niet of ik die 10 euro extra kan missen, misschien moet ik een Gofundme oprichten. :rofl:

2 likes

Die is idd wel heel erg yummie! :star_struck:

5 likes

Afgrijselijk.

Geef mij maar zwart, wit, grijs en blauw. :stuck_out_tongue:

Sfeerspons.

Om het weer gezellig te maken even wat achtergrond over de Seiko 5:

Noem het een ode. Terecht.

2 likes