Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Deze vind ik wel iets hebben, nice

Ook veel mooier dat oude 5 logo op de SRPK17
Diameter: 39.5mm, Thickness: 12.5mm
Adviesprijs €410

12 likes

Ongelofelijk!
Inderdaad,

Ja, heel fraai!

Screenshot_20230608_215202_Chrome

8 likes

Wat het een beetje is met deze modellen, behalve de SRPK17, is dat het weer diezelfde SRPD kast is. Als je al een SPRD (of SPRE) hebt dan hoef je toch niet weer een horloge met dezelfde kast en enkel een andere plaat?

Dus hoewel ik niet perse een tonneau kast mooi vind, waardeer ik het wel dat het echt wat anders is. Met de oude 5-logo heb ik oubollige associaties maar ook dat is niet wel op z‘n plek.

1 like

Die SRPK17 is écht heel tof. Die staat op mijn radar nu.

Is de limitids dan te passen/koop in de Seiko Boutique in Amsterdam? Of alleen online te koop?

Altijd leuk nieuwe kleurtjes voor de 5 sports.

Ondanks dat ik de SRPD kast best mooi vind, is wat nieuws/origineels ook leuk inderdaad. Zelf hoop ik dat er binnenkort nieuwe kleuren voor de SSK GMT komen, want er zijn sinds release geen extra kleuren of limited edities uitgekomen volgens mij. Of heb ik die gemist? Ik had eigenlijk wel gedacht dat ze daar snel mee zouden beginnen gezien het feit dat er elke week nieuwe versies van de normale srpd verschijnen.

Heel tof! 39,5mm :star_struck:

En ik denk dat de L2L uitkomt op 45 of 46mm ofzo, dat klinkt perfect.

Lekker een tropic erop zal ook mooi staan en hij heeft drilled lugs. Alles top met dat ding zeg! Ik ga hem zeker passen.

Enige minpuntje is dat ie een hardlex glaasje heeft, maarja hij is dan ook maar €400,-

1 like

Ja die wel de andere 2 van 3 niet tot mijn ergernis :joy::joy:

zo hoort de zilveren plaat te zijn en niet anders :grimacing:

2 likes

We kunnen het er denk ik over eens zijn dat de limited de enige mooie is :rofl:

1 like

Gisteren al in hand gehad, erg leuk, klein…

1 like

Vast wel. Vond 'm zo tof dat ik 'm meteen online heb ge-pre-ordered. :smiley:

Goeie originele advertentie :+1:

4 likes

De L2L is slechts 43mm, wat ik zeer prettig vind:

1 like

Ja, dat ga ik misschien ook doen! Echt supergaaf!

Heeft iemand ervaring met pre-orders? Krijg je hem dan ook direct zodra op voorraad?

1 like

Dat is wel perfect inderdaad, gelijk aan mijn Black Bay 36. Die zit als gegoten.

Er kan altijd nog een keer een saffier in, maar op papier is dit een perfecte duiker van Seiko. En kijk eens maar die wijzerset, geweldig :drooling_face:

1 like

Samenwerking SEIKO met shinkansen bullit train.

SEIKO E6

Even geduld hebben tot einde oktober…

https://meccha-japan.com/en/watches/103327-watch-m-e6-komachi-10th-anniversary-x-seiko.html

1 like

Voor de trein liefhebbers/ deskundigen:

1 like

Wat heeft Seiko toch met die treinen.
Er zijn denk ik al 6 andere iteraties.
En allemaal even lelijk :rofl:

3 likes

Yep!
Dit is de meest recente " lelijkerd ".
Wél goed om te weten dat Seiko en treintjes iets met elkaar hebben. Tis Japans he.

2 likes

Ja, ze doen al een paar weken wat met treinen.

3 likes