Merk wel op dat de Cub ook in een 125cc motorscooter variant te krijgen was. Hell, er zijn zelfs Britten op de 90cc versie van zo’n ding door de Andes getrokken, al hebben die wel ergens in Zuid Amerika een 135cc upgrade moeten doen.
Daar zijn 16 episodes van.
Pardon. Van Alaska tot aan Argentinië. Dus de Andes and then some.
Eh, waarom is die bandaansluiting bij die drie reguliere modellen zo lelijk?? Ipv zoals ze momenteel of bij die limited zijn??
Die groene dial vind ik namelijk bijzonder aantrekkelijk, maar die bandaanzet
Die band heeft geen endlinks zoals de limited en vorige wel hadden, snap dit niet dit is lelijk en net als die lume weg er mee.
Edit: zie dat de kast vorm anders is van de Ltd tov de andere maar dan nog een rechte aansluiting kan ook gewoon een nette endlink krijgen ipv wat ze nu hebben gedaan.
Wellicht ben ik iets vergeten, maar dit lijkt mij de standaard. Vandaar dat die nieuwe duiker een SJE is geworden, terwijl de andere hoge segment duikers SLA zijn…
Ik vind het best een mooie subtiele kleur groen op deze manier, maar die nep patina kleur hadden ze weer weg mogen laten van mij haha.
Maar inderdaad, die bandaanzet… of eerder het ontbreken ervan. Lelijk!!!
Edit: ik zit even goed te kijken, maar die dat de hele lugs/kast anders zijn vormgegeven. Het is eigenlijk een beetje een nieuw model. Vandaar ook een andere band. Ik kan het niet mooi vinden. Het oogt te log.
Jewel, het is best mooi, alleen zoek ik wat frissers.
Indd, vandaar dat ik ook ff begreep dat het toch een ander uurwerk had. Ik ben benieuwd waarom dit zo aangepast is. Voor de looks had het niet gehoeven.
Ik kom er net achter dat de fat bars zeker niet passen in de B&S strap.
De B&S (Kaufmann) tropic voelt goed en zijn een stuk dunner en soepeler dan de strap van de sje093.
Weet iemand toevallig of seiko zelf passende maar in het midden dunnere spring bars levert of waar deze te krijgen zijn.
Het voelt niet heel veilig om zo maar dunnere spring bars te gebruiken in de grotere lug holes.
Foto 3 is de originele band die aan de sje093 zit.
Thanks! Het lagere segment kan net zo fijn dragen en goed voelen!
Ik zelf denk dat de spb213 mag vertrekken uit de collectie maar ik heb deze wel heel vaak gedragen met plezier op plekken en tijden waar de zwaardere knallers misschien niet zo handig waren, dus ik weet het nog niet helemaal.
ik heb ook nog wat andere knallers in de collectie en voordat er weer wat bij mag moet er wel weer 1 uit om het een beetje in toom te houden.