Punt blijft dat de horloge beduidend aantrekkelijker zou zijn zonder de power complicatie, wat mij betreft. Zonde hoor.
Ik vind ze alle drie prachtig vooral die SNEEUWSCHUIVER doet me wel wat.
Nu moet het klaar zijn !
- Sneeuwschuiver
- Ruitenwisser
0 stemmers
Hennie,
Vergeet niet te stemmen svp
🫣😂
Nee, sneeuwschuiver is accurater voor degenen die in de wijzerplaat gesneden zijn. Ruitenwisser vind ik meer voor de SBGA465, bijvoorbeeld, waar de PR gewoon op de plaat is geprint.
Maar dan nog… Het is een stijl element waar ik aan gewend geraakt ben, inmiddels, en ik ben nu ook aan het kijken naar de Shunbun waar een PR meter met vol reliëf op zit.
Blijven zeiken over dat stijl element is op den duur niet zo productief. Al zal ik nooit nalaten om aan te geven dat ik bijvoorbeeld zo’n hippie-achtige Mercedes wijzer tering lelijk vind, dus hij die zonder zonden is… Toch?
Precies dat. Mensen reageren vooral snel als ze iets niet mooi vinden. Heeft echt vrij weinig toegevoegde waarde.
Maar wel goed voor je aantal posts…
Grand Seiko SnowDrive
Je maakt me weekend goed…
Prachtige horloges. Vooral die groene.
Wel jammer van die eeuwige saaie stalen band. (PS: Die ruitenwisser stoort mij niet)
Ik heb er vaker last van, en ook bij dit model speelt het weer op: ik heb het niet op puntvormige/kegelvormige uurmarkers. Tandvormig… Geef het een naam
Dan liever een sneeuwwisser… Of een ruitenschuiver…
Grappig. Ben er ook niet weg van
Volgens mij ben ik de enige die zich niet stoort aan die ruitenwisser/sneeuwschuiver power reserve indicator. Ik weet niet, vind het gewoon niet storend ofzo
Je hebt een medestander! Ik vind het juist mooi en cool. Het onderscheid een GS van de andere merken.