Die wijzerplaat is waanzinnig mooi gemaakt.
Maar in deze kleur oogt het zo goedkoop.
Alsof het een aluminium aftrek, duw door folie dingetje is van een plastic fles
Ik ook niet…
Het is wat het is.
Ik snap niet dat Seiko de wijzerplaten (of hele horloges) altijd zo verschrikkelijk muf op de foto krijgt en die dan gebruikt, terwijl het eerste de beste wrist shot van een willekeurige amateur youtuber de kleuren en patronen zoveel beter laat uitkomen.
Ja, eens hoor. Ze doen dat toch niet goed.
Echt een wereld van verschil. O.k., een beetje heftig, irl. Maar wel heel gaaf! En dat heb ik bij die Seiko render dus helemaal niet.
Die foto is anders ook slecht hoor… Volledig over-saturated, met een te groot contrast en dan ook nog blown out details. Ik zou die persoon niet betalen voor het maken van foto’s.
En ook deze gast is geen watchfinder macro man. Maar goed, het horloge is inderdaad aanwezig. De belichting was al meerdere tandjes beter. Niet meer zo blown out.
Het is in ieder geval geen saai horloge. Maar voor mij wel een tikkie te heftig.
?
Geen idee. Maar die zijn vast wel te bestellen toch? Je lijkt er meer van te weten dan ik
Bij mijn kaufman pasten ze er wel in. Heb wel extra setje gekocht en ze in t bandje laten zitten. Makkelijk uit t bandje komen ze niet.
Deze is 46 l2l toch? Wat een geweldig horloge. Gefeliciteerd
Toch erg gaaf. Niet voor mij maar bij dit model valt de ruitenwisser ook goed mee door het balans met de kleine seconden links. Leuk gedaan!
Prachtig!!!
Deze ligt bij een dealer te wachten op een nieuwe eigenaar😉
Even mee naar buiten genomen voor een foto in daglicht.
Mooi ding! Waar heb je die gepast?
Bouman, Culemborg.