Ga stuk
Oude post.
Overheen gekeken,
Ik zie ze nu voor de tweede keer voorbij komen, maar ben op één of andere manier nog niet overtuigd. Ik wacht live video footage af vooraleer ik een mening vorm, want renders van Seiko / GS zijn altijd kut.
Nu moet ik bekennen dat ik een korrelige dial voor een Katana ook niet goed snap. Ik begrijp de rode, de groene en grijze zijn, eh, minder vanzelfsprekend.
Evengoed, dat gelul met “dit is voor deze markt” hangt me de keel uit. De groene en groen-blauwe SBGW die GS uit bracht, een paar jaar geleden, had ik graag gekocht. Zo jammer, dit allemaal. Het is net alsof het weer 1999 is, en een DVD region-coded moet zijn.
Eens! Echt flauwekul allemaal. Net als al die online boutique only edities enzo. Breng gewoon toffe horloges op de markt zonder al die onzin!
Jammer van dat gat in de wijzerplaat. Voor de rest vind ik 'm wel mooi.
Ja, dat vind ik nu ook.
Het is mij ook onduidelijk wat de functie er van is. Het is toch geen tourbillon?
Gewoon open heart met spiraalveer gok ik?
Je bedoelt, dat sommigen het leuk vinden om naar zo’n bewegend dingetje te kijken?
De bedoeling is normaal ook dat het bij een versierd uurwerk hoort
Volgens mij is dit soort ‘eenvoudige’ openhearthorloges vooral gericht op noobs. Ik zie ze in ieder geval nooit in de verzameling van een wat meer ervaren horlogegekkie.
Die subdial is ook matig
Ik ben sowieso anti-open heart als t gaat om horloges met een mooie wijzerplaat.
Me too. Ik vind gaten in dial/wijzerplaat
geen gezicht. Als ik de werking van de uurwerk wil zien , dan liever een open case back.
Soms vind ik ze wel mooi maar zou nooit zelf dragen.
Aan likes geen gebrek.
Dat verdient een like. Niet vanwege het horloge, maar voor de biecht.
Guilty pleasure is ook een bullshit concept eigenlijk. Iedereen heeft zo z’n eigen besteedbaar inkomen.