Nieuwe Seiko Modellen 2023: This time it's personal.

Ook deze is weer prachtig.

Het lijkt echt een waanzinnig mooie serie voor deze prijzen.

1 like

Kut. Die ga ik volgen.

Ik vraag mij nu toch stiekem af hoe deze er met de klassieke SARB017 wijzerplaat/layout eruit zou zien. Ik blijf de 3-6-9-12 plaat met te veel andere horloges associeren.

2 likes

Release 2023/10

2 likes

Ja, die vind ik wel goed gelukt!

5 likes

Wow, dat ziet er goed uit.

1 like

Zijn dat afbeeldingen van Seiko zelf??? Hebben ze een cursus visualisatie gevolgd?? Nu ziet het op de afbeeldingen er al goed uit, ipv dat je ze eerst in handen moest hebben om ze goed te waarderen…

4 likes

Deze alpinist… briljant om de pols. Staat iedereen goed :slight_smile:

2 likes

Yep.

Er is vooruitgang…

8 likes

SSC933

6 likes

Heel bijzonder

401

df369789bb45f3a5c7850196f44de5ed9bf73473_2_750x1000~2

Oei! Bof ik even dat ik de panda al heb, anders kon dit best wel eens gewild horloge worden hierzo :sweat: Die SSC913, met Pepsi kleuren, heb ik op het forum nog niet voorbij zien komen, die vond ik ook erg gaaf.

1 like

Godver. Nu wil ik een Alpinist GMT. Op jubilee

5 likes

Laat ik je helpen:

image

Oh. Shit. Nog steeds een volle millimeter dunner dan de vokking Tudor Black Bay Pro. En 1,1mm dunner dan de Tudor Pepsi GMT. Laat ook maar. Misschien wil ik er ook eentje.

Wel op leer, want ik blijf een enorme leernicht.

3 likes

Ik ben even te lui om te meten, maar volgens mij is dit maar .6mm dikker dan de nieuwe Alpinist met zichtbodem. En de normale Alpinist heeft volgens mij ook geen anti-kras coating. Indrukwekkend!

Op staal is het alsof je met kettingen geboeid wordt. Daar kan je als leernicht toch ook wel een beetje van genieten?

En ze hadden de datum er uit mogen laten, was ie nog iets dunner geweest.

1 like

Ja, op zich was dat mooier geweest, maar een GMT zonder datum is wel ongebruikelijk.

Ik baal hier een beetje van. Ik dacht net genezen te zijn van mijn wens om een groene Alpinist te bezitten, en nu dit weer.

4 likes

Enkel Japan ?
Op de Belgische website vind ik enkel de zwarte en marineblauwe wijzerplaat, en de witte Special Edition…

:laughing: Tuig is het!

1 like

Groen komt in oktober

2 likes